חברת Analogue מכריזה על מכשיר ה-Pocket הנייד

צילום: Analogue

חברת Analogue, המוכרת בזכות קונסולות הרטרו האיכותיות שלה,  הכריזה על קונסולה ניידת חדשה: ה-Analogue Pocket. המכשיר החדש יאפשר לכם להריץ את משחקי ה-Game Boy הנוסטלגיים שלכם על גבי חומרה חדשה ואיכותית, אולם לא רק אותם – תוכלו גם להריץ משחקי Game Boy Color ו-Advance. בהמשך, החברה מתכננת לתמוך גם במשחקי Game Gear, Atari Lynx ו-Neo Geo Pocket Color. יובהר כי לא מדובר על מכשיר עם משחקים מובנים (כמו ה-NES Classic Mini) אלא על מכשיר המאפשר להכניס את המשחקים הפיזיים ולשחק בהם.

המכשיר יגיע בשנה הבאה ויעלה מאתיים דולרים. ב-Analogue Pocket תמצאו מסך ברזולוציה מאוד גבוהה, שתוכנן כדי להכפיל את רזולוציית ה-Game Boy המקורי פי עשר, מבלי לקבל עיוותים הנובעים מהגדלת התצוגה. המסך, בגודל 3.5 אינטש ורזולוציית 1600×1440, יהיה בעל צפיפות פיקסלים של 615 פיקסלים לאינטש. יתר על כן, המכשיר יכלול שני רכיבי FPGA להדמיית הקונסולות הוותיקות, כאשר ייתכן והקהילה תוכל לנצל את הרכיבים הללו בדרכים יצירתיות.

ה-Pocket עם עמדת העגינה. צילום: Analogue

ה-Pocket יקבל גם עמדת עגינה משלו, בדומה ל-Switch. עמדת העגינה תאפשר לכם לחבר את המכשיר לטלוויזיה עם HDMI, ולחבר שלטי USB. המכשיר יתמוך גם בצימוד שלטי 8bitdo באמצעות בלוטות’, כך שתוכלו לחבר בקרי שליטה אלחוטיים שכבר רכשתם בעבר.

Analogue לא תסתפק רק במשחקים, ותציע גם אפשרויות מתקדמות ליוצרי המוזיקה האיזוטריים המשתמשים במכשירי Game Boy ככלי יצירה למנגינות Chiptune. המכשיר יגיע עם תוכנה מובנית ליצירת מוזיקה בשם Nanoloop, שתאפשר ליצור ולשנות צלילים, ותכלול sequencer וסינתסייזר. לפי החברה, Nanoloop תוכננה גם להופעות חיות, כך שתוכלו לקחת את ה-Pocket איתכם לבמה.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים