צפו בטריילר האחרון של מלחמת הכוכבים: עלייתו של סקייווקר

מלחמת הכוכבים: עלייתו של סקייווקר (תמונה: Disney, באדיבות פורום פילם)

פרק 9 של יקום סרטי מלחמת הכוכבים יגיע לבתי הקולנוע בדצמבר הקרוב וכעת חושפות לוקאספילם ודיסני את הטריילר האחרון לסרט מלחמת הכוכבים: עלייתו של סקייווקר (Star Wars: The Rise of Skywalker) שיחתום את הסאגה שהחלה עם “הכוח מתעורר” ב-2015.

בטריילר האחרון ניתן לראות את הקרב האחרון והגדול ביותר בין מחתרת המורדים ו”המסדר הראשון”, אותו הוביל בסרטים הקודמים קיילו רן (אדם דרייבר), כאשר במקביל אנו קופצים פעם אחר פעם לקרב גדול נוסף הממתין לנו בסרט החדש, זה שיתקיים בין רן וריי (דייזי רידלי).

אל הסרט החדש יחזרו בדרך זו או אחרת כמה מהדמויות שליוו אותנו בטרילוגיה החדשה וחלק שהופיעו גם בטרילוגיה המקורית. מלבד דרייבר ורידלי, נראה זו פעם נוספת את ג’ון בויגה בתפקיד “פין”, אוסקר אייזק כ”פו דמרון”, לופיטה ניונגו כ”מאז קאנאטה” וגם את מארק האמיל כ”לוק סקייווקר” וקארי פישר כ”נסיכה ליאה”.

“מלחמת הכוכבים: עלייתו של סקייווקר” מבוים על ידי ג’יי ג’יי אברהמס (J.J. Abrams), שביים גם את “הכוח מתעורר”. הוא יגיע למסכים בארצות הברית ב-20 בדצמבר, לקראת חג המולד ולבתי הקולנוע בישראל עוד קודם לכן, ב-18 בדצמבר.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים