מחשב ה-NUC Ghost Canyon של אינטל נחשף במלואו – גיימינג עוצמתי באריזה קטנה

מחשב ה-Ghost Canyon (מקור koolshare)

פרטי מחשב ה-NUC העתידי של אינטל (intel) מדגם Ghost Canyon המיועד לגיימרים נחשפים במלואם כחלק מביקורת שלמה שפורסמה ומציגה את הגישה החדשה של אינטל במחשבי ה-NUC. המחשב מגיע עם מפרט עוצמתי המבוסס על מעבד ברמה של עד Core i9-9980HK ואפשרות לשימוש בכרטיס מסך שולחני רגיל במחשב בנפח של 5 ליטר בלבד.

פרטים ראשונים על מחשב ה-NUC הזעיר של אינטל לגיימרים דלפו מוקדם יותר בחודש אוגוסט והציגו את מחשב ה-Ghost Canyon החדש של החברה, אך עכשיו אנו מקבלים למעשה ביקורת מלאה שהועלתה לאתר Kool Share הסיני שנותנת לנו מבט מעמיק על המחשב ועל לוח ה-Element החדשני שדוחס את כל המחשב ללוח בודד.

הגישה החדשה של אינטל ב-NUC לוקחת למעשה את לוח האם, מעבד, זיכרון, חיבורי M.2 ועוד ומעבירה אותם ללוח יעודי דמוי כרטיס מסך עם חיבור PCIe, מה שיוצר מבנה מודולרי במיוחד שמאפשר לשדרג את המחשב בקלות. כרטיס יעודי מאפשר לחבר למחשב כרטיס מסך רגיל בגודל של עד 8 אינץ’ והספק של עד 225W ויוצר מכונת גיימינג זעירה ועוצמתית.

מפרט טכני:

  • מעבד – Core i9-9980HK / Core i7-9750H / Core i5-9300H.
  • זיכרון – 2 חריצי DDR SODIMM עם תמיכה בעד 64GB.
  • אחסון – 3 חריצי M.2 עם תמיכה ב-RAID 1 או RAID 0.
  • כרטיס מסך –  UHD 630 מובנה + מקום לכרטיס מסך יעודי של עד 225W.
  • ספק כוח מובנה – 500W.
  • גודל – 238x216x96 מ”מ ~ 5 ליטר.

בעוד שאינטל יצרה גרסאות גיימינג למחשבי ה-NUC של החברה עוד קודם לכן, ה-Ghost Canyon החדש הוא קפיצת מדרגה גדולה בעבור המשתמשים, כאשר הספק כוח המובנה מאפשר לחבר כרטיס מסך חזק ועוצמתי למערכת ולבנות למעשה מחשב גיימינג זעיר עם יכולת של מחשב יעודי בגודל רגיל.

הדבר היחיד שצריך לחכות לו כרגע היא ההכרזה הרשמית של ה-Ghost Canyon שתביא איתה את התשובה לשאלה הגדולה ביותר – המחיר של המערכת החדשה.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים