דיווח: Vivo עשויה להשיק את מכשיריה באירופה

Vivo NEX (צילום: אוהד צדוק, גאדג'טי) Vivo NEX (צילום: אוהד צדוק, גאדג’טי)

את חברת Vivo הסינית אנחנו מכירים כבר שנים כיצרנית סמארטפונים, אך בשלוש השנים האחרונות אין ספק כי החברה עלתה על גל והחלה להשיק יותר ויותר מכשירים לשוק הביניים המגיעים עם תג מחיר נמוך מאוד לצד תמורה גבוהה ביותר. הדבר תקף גם למכשירי הדגל של החברה, אשר מגיעים עם כל הפיצ’רים אותם אפשר למצוא במכשירי דגל אחרים ומעט יותר, זאת במחיר נמוך בהרבה מהמתחרים.

על פי מידע המגיע מהמדליף המוכר Roland Quandt, חברת Vivo הסינית אימצה לחיקה את מנהל יחסי הציבור של סמסונג בגרמניה והעבירה אותו להיות אחראי על יחסי הציבור שלה באירופה. בהתייחסות לדברים הללו, הוא מוסיף כי ייתכן כי החברה מתכוננת לקראת השקת מכשיריה באופן גלובלי יותר ולא רק בסין.

זה הוא זמן אידיאלי עבור Vivo לצאת משווקי סין, כשהמתחרה הגדולה שלה מבית, Huawei, נתקלת בימים אלו בקשיים בשיווק מכשירים חדשים בשוק הבינלאומי בשל הסנקציות המגיעות כחלק מצירופה ל-Entity List של הממשל האמריקאי, במסגרת זו היא לא יכולה לשווק מכשירים חדשים עם אפליקציות ושירותים של גוגל כחלק מאנדרואיד, בראשן חנות האפליקציות Google Play, המהווה חלק מהותי עבור המשתמשים באירופה ושווקים נוספים בעולם.

המכשיר האחרון עליו הכריזה החברה הוא ה-Vivo V17 Pro, זה מגיע עם מערך צילום מרובע, זוג מצלמות סלפי, סוללת 4100 מיליאמפר/שעה ומסך נטול מגרעת בגודל 6.44 אינץ’ עבור תג מחיר של כ-420 דולרים (כ-1480 שקלים) בלבד. יחד עם זאת, מכשיר הדגל האחרון מתוצרתה הוא ה-Vivo NEX 3, וזה מציע מסך הנשפך לצדדים בזווית של 88 מעלות ומצלמת 64 מגה פיקסל לצד שאר החיישנים עבור תג מחיר התחלתי של כ-705 דולרים.

במידה והחברה אכן תבצע את הכניסה לשווקי אירופה, היא תצטרך להתמודד ראש בראש מול שאר החברות השולטות כרגע כמו סמסונג, אפל, וואן פלוס, שיאומי ועוד. בשלב זה איננו יודעים מתי החברה צפויה לבצע את כניסתה לשווקים החדשים, אך עקב העובדה שהיא כבר החלה בהעברת עובדים לאשש עמדות, אנחנו משערים כי הדבר עשוי להתרחש בחצי שנה הקרובה.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים