הוכרזו: AirPods Pro – אוזניות נטולות חוטים עם סינון רעשים אקטיבי

AirPods Pro (תמונה: Apple) AirPods Pro (תמונה: Apple)

אפל חשפה היום (ב’, 28.10) באופן רשמי את אוזניות ה-Truly Wireless נטולות החוטים החדשות שלה מדגם AirPods Pro, אשר מציעות סינון רעשים אקטיבי ומגיעות עם מתאמים נוחים יותר לאוזניים בשלושה גדלים, כולם יגיעו באריזה. את האוזניות החדשות תשיק אפל בארה”ב וב-25 שווקים נוספים בעולם (לא כולל ישראל) החל מה-30 באוקטובר ובמחיר של 249 דולר.

אוזניות האיירפודס פרו מגיעות בעיצוב חדש וקומפקטי יותר, המתבטא בקיצור הפס הלבן שבולט החוצה מהאוזן, ועם זאת, האוזניות שוקלות מעט יותר מקודמותיהן, כשכל אחת מהן מגיעה במשקל 5.4 גרם (לעומת 4 גרם של האיירפודס הקיימות). מתאמי הסיליקון החדשים המגיעים לצד האוזניות מציעים שלושה גדלים והתאמה טובה יותר לאוזן, כשבאפל מתארים אותם כרכים וגמישים יותר. צד נוסף לשיפור הנוחות משיגה אפל על ידי שילוב חריצי אוורור שיעזרו באיזון הלחץ הנוצר באוזניים בזמן השימוש באוזניות.

AirPods Pro (תמונה: Apple)
AirPods Pro (תמונה: Apple)

סינון הרעשים האקטיבי אותו הוסיפה אפל ל-AirPods Pro מתאפשר על ידי שילוב של שני מיקרופונים מובנים המאפשרים לקלוט את רעשי הסביבה, כשבעזרת אמצעים תוכנתיים רעשים אלו יבוטלו. מיקרופון אחד פונה החוצה מהאוזניות ותפקידו לקלוט את רעשי הסביבה ולבטל אותם, בעוד המיקרופון השני פונה כלפי פנים ותפקידו לתפוס רעשים נוספים שאולי הצליחו לחדור פנימה. באפל מציינים כי פעולות אלו מתבצעות 200 פעמים בשנייה לשם שמירה על ביטול הרעשים באופן מתמשך.

פרט לסינון הרעשים האקטיבי, תומכות האיירפודס פרו גם במצב האזנה לסביבה (Transperancy Mode), זה יאפשר למשתמשים להאזין למוסיקה ובו בזמן לשמוע את הסובבים אותם. את המעבר בין מצב סינון הרעשים ובין מצב ההאזנה לסביבה ניתן לבצע דרך האייפון, האייפד או ה-Apple Watch וגם בנגיעה ארוכה על חיישן הממוקם על האוזניות עצמן. דרך נגיעות שונות ניתן גם להפעיל ולעצור שירים, להעביר שירים ולהפעיל את “סירי”, אשר מופעלת גם באמצעות פקודה קולית הודות לשבב ה-H1 החדש הזמין באוזניות.

האיירפודס פרו מגיעות עם תמיכה בבלוטות’ 5.0, עמידות בפני זיעה ומים תחת תקן IPX4 ולפי החברה יציעו חיי סוללה של עד 4.5 שעות שימוש רצופות כשמצבי סינון הרעשים או האזנה לרעשי הסביבה פעילים ועד 5 שעות כשאלו אינם פעילים. יחד עם קופסת הטעינה ניתן לקבל יותר מ-24 שעות שימוש ו-18 שעות שיחה באמצעות האוזניות. כמו באיירפודס הנוכחיות, קופסת הטעינה בדגם הפרו גם היא ניתנת לטעינה אלחוטית עם מטען בתקן Qi או עם חיבור Lightning ל-USB-C, כאשר טעינה בת 5 דקות לאוזניות בתוך קופסת הטעינה תאפשר כשעה של שימוש בהן.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים