בליזארד מכריזה על Diablo 4 ועל Overwatch 2

במהלך הכנס הרשמי של בליזארד, BlizzCon, הכריזה החברה על Diablo 4 – ההמשך המצופה לסדרת המשחקים המפורסמת. החברה הקרינה טריילר סינמטי, וגם טריילר משחקיות, ואיפשרה למבקרים בכנס להתנסות בעצמם במשחק ברחבת האירוע. Diablo 4 יגיע למחשב האישי, ל-PlayStation 4 ול-Xbox One. לא נמסר תאריך שחרור, והחברה כבר הודיעה כי המשחק לא נמצא קרוב להשקה.

בליזארד הבהירה מיד כי המשחק החדש חוזר לשורשי הסדרה, והולך להיות אפל, קודר ומדמם. אם לשפוט מהטריילרים  המרשימים שהציגה החברה, נראה שמדובר בהחלטה מוצלחת. “לילית”, שליחת הגיהנום החדשה שנצטרך להביס, נראית כאויב ראוי ביותר. מבחינת משחקיות Diablo 4 נראה דומה במידה רבה למשחק הקודם בסדרה. ניכר כי בליזארד עמדה בהבטחתה בכל הקשור לעולם קודר ואפל יותר.

אין ספק כי בליזארד ניסתה לפצות על האירוע הקודם, לאחר שהבאישה את הבמה בהכרזה על Diablo Immortal בשנה שעברה. עם זאת, לא בטוח כמה הצליחה החברה להפוך את היוצרות: בעוד שהטריילרים של דיאבלו נראים מצוין, השחקנים ביקרו את החלטת החברה לפיה תהיו מחויבים להיות מחוברים לעולם המשותף של המשחק, ללא מצב Offline. באופן מסוים, Diablo 4 מזכיר מעין משחק MMO.

Overwatch 2

במהלך אותו האירוע הכריזה בליזארד גם על המשך ל-Overwatch. המשחק, ששמו Overwatch 2, יכלול מצב Co-op בו תוכלו להלחם נגד אויבים עם חבריכם, וכמובן גם מצב PvP שבו תוכלו להלחם בשחקנים אחרים, כפי שהתרגלנו בכותר הראשון. תוכלו לצפות לגיבורים חדשים, סיפור חדש ומגוון סביבות בהן יתמקדו המשימות המשותפות של המשחק.

Overwatch 2 הולך להתקיים לצד המשחק הקודם, ולא להחליף אותו. שחקני Overwatch יוכלו לשמור על כל התקדמותם, על הפריטים שצברו ועל גישה לכל הגיבורים המקוריים של Overwatch, גם במשחק החדש. המשחק צפוי להגיע ל-PlayStation 4, Xbox One וגם למחשב האישי, כאשר גם כאן לא ידוע עדיין מה תאריך ההשקה.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים