אמזון ישראל כבר כאן – ממשק עברי לאתר ומבצע משלוחים בחינם

שפה עברית באמזון צילום: רונן מנדזיצקי, גאדג’טי

יום הרווקים הסיני שחל היום (ב’, 11.11) מביא איתו לא רק דילים סיניים, אלא בשורה של ממש. אמזון (Amazon) החליטה לנצל את התאריך ולהשיק בשקט את אמזון בעברית, ממשק עברי מלא לאתר, כשבנוסף אמזון יצאה במבצע של משלוחים חינם לישראל בהזמנות מעל 49 דולר.

אחרי השקת “אמזון ישראל” בחודש ספטמר האחרון, אמזון מצליחה להיפטר מאחד החסמים העיקריים ביותר שלה בישראל ומשיקה למעשה ממשק עברי מלא לאתר האמריקאי שלה, צעד שיקל על משתמשים רבים בישראל לקנות באתר. להפעלת השפה העברית יש ללחוץ על כפתור הגלובוס ליד שורת החיפוש ולבחור בשפה העברית.

מבצע משלוחים חינם מעל 49 דולר (מקור אמזון)
מבצע משלוחים חינם מעל 49 דולר (מקור אמזון)

יחד עם ההשקה העברית אמזון יצאה במבצע של “משלוח חינם לישראל” שיהיה זמין להזמנות של מעל 49 דולר, כאשר לא בטוח מתי המבצע יסתיים. יש להדגיש כי לא כל המוצרים זכאים למשלוח חינם, יש לחפש “משלוח חינם לישראל” או “משלוח חינם על הזמנות מתאימות מעל $49”, כאשר אמזון יצרה דף מרוכז לכל הפריטים שזכאים למשלוח זה.

אם למישהו היה ספק שה-11.11 הוא יום טוב לקניות ברשת, אמזון הצליחה לשפר את היום הזה עם השקת האתר בעברית יחד עם מבצע המשלוחים בחינם שעל אף שהוא מגיע עם סייגים קטנים עדיין מספק פתרון מעולה לקניות באתר אמזון.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים