Instagram Reels

Instagram Reels (תמונה: TechCrunch)

אינסטגרם נגד טיקטוק: בוחנת את Instagram Reels ליצירת סרטונים קצרים לצד מוסיקה

פייסבוק פעלה לא פעם על מנת לחזק את מעמדה בתחום הרשתות החברתיות, תוך שהיא מציגה פיצ’רים המתחקים אחר טרנדים פופולריים שהופיעו באפליקציות אחרות. אינסטגרם, אותה רכשה פייסבוק ב-2012, עומדת כעת מול מתחרה חדשה – טיקטוק (TikTok), אפליקציה פופולרית המאפשרת יצירה מהירה של קטעי וידאו המלווים במוסיקה שהולידה לא מעט כוכבים צעירים, ביניהם גם אנה זק הישראלית, שהשיקה קריירה מוסיקלית דרך האפליקציה בה יש לה כ-4.7 מיליון עוקבים.

כמו פייסבוק, נראה כי גם אינסטגרם עומדת בפני איבוד הקהל הצעיר שלה, קהל שמחפש תמיד את הטרנד הבא ואת המקום בו נמצאים צעירים אחרים שיכולים להעריך את היצירות שלהם, ואפליקציית טיקטוק היא כרגע המקום הזה. תכונת Instagram Reels, שאותרה על ידי אתר הטכנולוגיה TechCrunch, מאפשרת יצירה מהירה של סרטונים קצרים בני  15 שניות המלווים בקטעי מוסיקה מותאמים.

על פי הדיווח, אינסטגרם תאתר עבור היוצרים שלה קטעי מוסיקה קצרים שיתאימו לסרטוני הוידאו ובכך תוכל להתחרות בפונקציה המרכזית של אפליקציית טיקטוק. את השירים ניתן יהיה לבחור מתוך רשימות שירים הפופולריות בשלב מסוים או דרך חיפוש, גם באמצעות האשטאג, כאשר משתמשי האפליקציה צפויים ליהנות מסל השירים הגדול אותו הופכת פייסבוק זמינה עבור משתמשיה דרך הסכמים עליהם חתמה בעבר עם חברות תקליטים.

כלי עריכה חדשים גם הם יגיעו לצד Instagram Reels ויאפשרו למשתמשים להוסיף פילטרים, אפקטים ואנימציות מעבר לוידאו שיצלמו, זאת בנוסף לאפשרויות תזמון של כתוביות שיופיעו על המסך בנקודות שונות בסרטון, כאשר אפשרויות נוספות ככל הנראה יוצגו בהמשך הדרך.

Reels, הנמצאת בשלב זה בבחינה מוקדמת בברזיל בלבד, ממוקמת בחלון יצירת הסטורי באינסטגרם לצד אפשרויות נוספות כמו Boomerang וסופר-זום, מה שמעיד על כך שבאינסטגרם יאפשרו שיתוף של הסרטונים דרך הסטוריז של המשתמשים באפליקציה.

בשלב זה לא ידוע מתי תושק האפשרות באופן פומבי עבור כלל משתמשי אינסטגרם בעולם.

במאגר הקופונים שלנו כבר ביקרתם?
סמארטפונים וגאדג'טים במחירים נוחים ובמשלוח ישיר עד הבית
לחצו כאן
תגובות לכתבה
גאדג'טי | Gadgety
ניווט באתר
קטגוריות
גאדג'טי
חיפוש כתבות