עדכון נובמבר 2019 של Windows 10 זמין להורדה

לוגו ווינדוס 10 (צילום: רונן מנדזיצקי, גאדג'טי) צילום: רונן מנדזיצקי, גאדג’טי

מיקרוסופט (Microsoft) משחררת להורדה את “עדכון נובמבר 2019”, העדכון החצי שנתי השגרתי למערכת ההפעלה ווינדוס 10 של החברה שמעדכן אותה לגרסה 1909 ומביא עימו עדכוני תוכנה חדשים ושיפורים נוספים.

בדומה לעדכון מאי 2019 האחרון לווינדוס 10, גם עדכון נובמבר 2019 הנוכחי לא מביא עימו שדרוגים גדולים למערכת, אלא משמש יותר כגרסת עדכון כללית המשלבת את התיקונים השונים ששוחררו במהלך חצי השנה האחרונה מאז העדכון הגדול האחרון, כאשר בנוסף החברה מוסיפה מספר פיצ’רים קטנים לממשק המערכת.

אחד השיפורים המרכזיים שמיקרוסופט ביצעה הוא במרכז הפעולות (Action Center), דרכו מאפשרת החברה שליטה גדולה יותר בהתראות אותן ניתן לראות במרכז הפעולות, כמו גם הוספת האפשרות ליצור אירועים חדשים ביומן ישירות מתוך מרכז הפעולות עצמו.

שיפור נוסף אותו ניתן למצוא בעדכון החדש הוא במנוע החיפוש המובנה בסייר הקבצים של המערכת, ה-File Explorer, שישתמש מעתה במנוע החיפוש של המערכת עצמה, מה שיבצע יישור קו בין שתי אפשרויות החיפוש שיציגו את אותן תוצאות החיפוש כמו גם האפשרות לבצע חיפוש בענן, שלא הייתה זמינה קודם לכן.

איך מעדכנים את Windows 10?

בדומה לכל עדכון של חברת מיקרוספט, העדכון למערכת ההפעלה יופץ בשלבים ברחבי העולם ויהיה זמין להורדה דרך מרכז העדכונים בווינדוס 10. מי שאינו מעוניין לחכות לעדכון המערכת יוכל להוריד את העדכון הידני מאתר החברה בשלב מאוחר יותר, כאשר כרגע הוא עדיין מאפשר את הורדת עדכון מאי בלבד.

חשוב לזכור! לפני כל עדכון מומלץ תמיד לשמור ולגבות את הדברים החשובים במערכת ההפעלה למקרה הצורך.

כאמור, לא מדובר על עדכון גדול יחסית למערכת ההפעלה ווינדוס 10, כאשר התקווה הגדולה שהוא יהיה עדכון יציב בהרבה לעומת עדכוני התוכנה הרגילים שמיקרוסופט משחררת שיצרו לא מעט בעיות באופן תדיר. השיפורים עצמם בעדכון החדש הם קלים, אבל שימושיים במיוחד במנוע החיפוש הפנימי והאפשרויות החדשות במרכז ההתראות.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים