רשמי: המשחק Half Life: Alyx ייחשף במלואו בעוד יומיים

חברת Valve, שיצרה בעבר את סדרת משחקי Half Life המפורסמים, אישרה כי היא עומדת לחשוף משחק חדש בסדרה ששמו Half Life: Alyx. המשחק מיועד לשחקני מציאות מדומה: Valve מכנה אותו “משחק הדגל של מציאות מדומה” של החברה, שכנראה יציג את החזון של Valve בכל הנוגע לגיימינג ב-VR. המשחק נועד להיחשף במלואו ב-21 בנובמבר, בעוד יומיים בשעה שמונה בערב.

שמועות אודות המשחק החלו לצוץ כבר אתמול, כאשר חלקים מריאיון עתידי עם עובדי Valve הודלפו לרשת. היות והתרגלנו כבר לשמועות על משחקי Half Life, שלא באו לכדי מימוש במשך למעלה מעשור, הידיעות הללו התקבלו במידה רבה של סקפטיות. עם זאת, כעת מתברר כי השמועות אכן נכונות: Valve השתמשה בחשבון הטוויטר שלה לשדר את האישור על קיומו של המשחק ואת תאריך החשיפה שלו. עובדים אחרים בחברה שיתפו את הציוץ הרשמי, ונתנו לו גושפנקה.

השמועות לא נגמרו כאן: מלבד השמועה אודות קיומו של המשחק, שהתבררה כעת כנכונה, דווח גם כי המשחק יוצג ב-21 בדצמבר, בטקס פרסי המשחקים (The Game Awards). כבר אושר כי Valve מתכננת לחשוף את המשחק במלואו עוד השבוע, לכן ייתכן שבטקס פרסי המשחקים נקבל הצצה נוספת, אולי הדגמה כלשהי, אם אכן מדובר בשמועה נכונה נוספת.

מעריצי Half Life מחכים כבר יותר משתים עשרה שנים למשחק חדש בסדרה, שנעצרה ב-Half Life 2: Episode 2 בשנת 2007. סדרת המשחקים, שהותירה חותם על תעשיית המשחקים ועל גיימרים רבים, הפכה ל”אפיזודית” בכוונה לשחרר פרק חדש במשחק בכל פרק זמן קצר, אך התוכניות השתנו לאחר Episode 2 ומאז למעשה לא ראינו אף התקדמות במשחקי Half Life. מאז, השחקנים ציפו בכיליון עיניים ל-Episode 3, אותו הגיימרים האופטימיים יותר הפכו ל-“Half Life 3” עם הזמן.

Alyx, כזכור, היא אחת הדמויות הראשיות ב-Half Life 2. גורדון פרימן, גיבור המשחק, עובר כברת דרך עם אליקס והרובוט שלה, “Dog”, לאורך המשחק ופרקי ההמשך שלו, Episode 1 ו-Episode 2. כעת נראה כי אליקס תקבל משחק משלה. ספקולנטים ברשת הציעו כי המשחק יתמקד בתקופה שסביב “מלחמת שבע השעות”, במהלכה פלשו ה-Combine, גזע חייזרי אימתני, לכדור הארץ והביסו את כל צבאות העולם שלנו בתוך מספר שעות.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים