נחנך מתחם הסינמה סיטי בבאר-שבע: “זה לא עוד קניון”

סינמה סיטי באר שבע (צילום: שלומי טורג'מן, גאדג'טי) סינמה סיטי באר שבע (צילום: שלומי טורג’מן, גאדג’טי)

כמעט 14 שנים חלפו מאז החלו היזמים לאון ומשה אדרי בעבודות על הקמת מתחם “סינמה סיטי” בבאר-שבע, והבוקר (ג’, 19.11) נחנך המתחם במעמד ראש העיר רוביק דנילוביץ’ ומכובדים נוספים. מתחם הסינמה סיטי, השישי במספר של הרשת, מממש את חזונו של יזם הקולנוע לאון אדרי ז”ל ומהווה על פי היזמים “מרכז בידור, בילוי ופנאי” שבמרכזו כמובן גם בית קולנוע עם לא פחות מ-26 אולמות מתקדמים המסוגלים לאכלס כ-4,000 צופים בו זמנית.

כפי שמאוד אוהבים לעשות בסינמה סיטי, גם הסניף הבאר-שבעי של רשת בתי הקולנוע מעוצב בקפידה וכולל שילוב של דמויות מוכרות מעולם הקולנוע בכל רחבי המתחם. אל החגיגה הצבעונית הזו יצטרף במהלך השנה הבאה גם “מוזיאון הקולנוע הישראלי” שיציג במתחם ייחודי המשתרע על שטח של כ-300 מ”ר את ההיסטוריה של היצירה הקולנועית בישראל ויאפשר למבקרים להשתתף גם בסדנאות, הרצאות וקורסים. הכניסה למוזיאון תתאפשר ללא תשלום.

מתחם בתי הקולנוע, הממוקם בקומה השלישית והאחרונה של המרכז, כולל אולם מופעים בעל 820 מקומות ישיבה, 26 אולמות קולנוע מתקדמים (מתוכם ארבעה אולמות VIP להקרנות מיוחדות ואירועים פרטיים), ומאובזר במערכות הקרנת לייזר המאפשרות הקרנת סרטים ברזולוציית 4K ובתלת-ממד. ויש גם בונוס לחובבי הקולנוע מהדרום: שמעון סבירי, הכרטיסן הוותיק מרשת “גלובוס מקס”, שהפך לפנים של בתי הקולנוע בעיר באר-שבע, יקבל את פניכם גם כאן.

“זה לא עוד קניון”, אמר הבוקר אבי אדרי, בנו של לאון אדרי ומנכ”ל רשת סינמה סיטי, “זה עולם חוויתי חדש ומיוחד – המושקע ביותר שפתחנו עד כה בישראל”. את דבריו, מבסס אדרי על הימצאותן של אטרקציות מיוחדות ומגוונות במתחם, כמו מועדון הזאפה, מועדון ילדים עם מתקני נינג’ה וקירות טיפוס, משטח ענקי להחלקה על קרח, אטרקציות קרח ושלג, ובימה ענקית של מופעי רחוב מתחלפים. “כאן בנגב, הוצב על-ידי סינמה סיטי הרף הכי גבוה למתחמים מהסוג הזה במדינת ישראל”, סיכם ראש העיר דנילוביץ’.

פעילות המתחם, על כל מתקניו, לרבות בתי הקולנוע, תחל היום בשעה 14:00. שיא הפעילות של המתחם יורגש רק בעוד כמה חודשים – באיזור פברואר-מרץ, אז כל שטחו של המתחם – 50,000 מ”ר – יאוכלס במלואו.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים