הדלפה: כך ייראה ה-Galaxy S11e

Samsung Galaxy S11e (תמונה: OnLeaks@ / Pricebaba)

יומיים בלבד לאחר שנחשפנו אל עיצובו המלא של ה-Galaxy S11 הסטנדרטי, אחיו הקטן מתגלה גם הוא דרך הדלפה נוספת אשר עושה את דרכה אל הרשת. בתמונות ההדמיה החדשות נוכל להבחין כי סמסונג בוחרת לשמור על אותו קו עיצובי גם לדגם הקטן יותר, כך שהשנה דגם ה-e יורש חלקים מרכזיים מקווי העיצוב שליוו עד כה את סדרת הדגל הראשית בלבד.

כדוגמה לכך, זו תהיה השנה הראשונה בה סמסונג מעניקה לדגם ה-e מסך מקומר ולא מסך שטוח כפי שעשתה עם ה-Galaxy S10e, בעודה שומרת על חזית הדומה במיוחד ל-Galaxy S11 הסטנדרטי. גם בדגם הזה נמצא חור מצלמה בודד בחלקו העליון והמרכזי של המסך, כששאר התצוגה נותרת נקייה מהפרעות ומתפרסת עד לשולי ההתקן.

Samsung Galaxy S11e (תמונה: phonearena)
Samsung Galaxy S11e (תמונה: phonearena)

המסך מגיע בגודל 6.2-6.3 אינץ’, כשמידותיו של המכשיר מתפרסות לאורך של 151.7 מילימטרים, יחד עם רוחב של 69.1 מילימטרים ועובי של 7.9 מילימטרים. בחלקו האחורי של הדגם העתידי סמסונג מאמצת עיצוב חדש למערך הצילום גם כן, אך לעומת ה-S11 שמגיע עם חמישה חיישני צילום שונים במודול המלבני שלו, הדגם הנ”ל מציע שלושה ומהווה שדרוג לעומת זוג חיישני הצילום ב-Galaxy S10e.

במעבר על מסגרתו של המכשיר נוכל להבחין במחבר טעינה מסוג USB Type-C הנמצא בחלקו התחתון לצד גריל הרמקולים והמיקרופון, בשעה שכפתורי ויסות הווליום וכפתור ההדלקה והכיבוי תופסים את מקומם בחלקה הימני והעליון של המסגרת.

גם כאן אנחנו צפויים ליהנות משדרוג לעומת ה-Galaxy S10e, זאת עקב העובדה שבתמונות ההדמיה לא ניתן להבחין יותר בסורק טביעות האצבע שהתיישב על מסגרתו של ה-Galaxy S10e, מה שמעיד על כך שזה כנראה ישולב מתחת לפני התצוגה כמו בזוג דגמי הדגל הראשיים.

תאריך הכרזה של הסדרה אמור לתפוס מקום ב-11 בפברואר, 2020, אך בשלב זה התאריך מוגדר כשמועה בלבד.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים