חדש בטלוויזיה: סדרות וסרטי HOT בדצמבר 2019

שלט HOT צילום: רונן מנדזיצקי, גאדג’טי

ערוצי הטלוויזיה של HOT מסיימים את השנה עם סט של ימי סרטים בהם מככבים כמה שמות מוכרים מעולם הקולנוע: רוברט דה-נירו, סמואל ג’קסון, ג’ניפר אניסטון, ליאם ניסן ואחרים ועם סדרה ישראלית חדשה – “הנספח” של אלי בן דוד, יוצר “בובה של לילה”.

סדרות HOT בדצמבר

אחוזת הווארד / Howards End – החל מ-8.12, ימי ראשון-חמישי ב-22:15 ב-HOT3

מיני סדרה מבית ה-BBC ורשת Starz המתרחשת בשנות ה-20 ומבוססת על רומן מאת א.מ. פורסטר. מרגרט והלן שלגל הן שתי אחיות צעירות שחיות יחד עם אחיהן ההיפוכונדר טיבי בלונדון, אשר מאז מות הוריהן מנהלות חיים עצמאיים ולא שגרתיים לנשים בתקופתן. עם היילי אטוול (“הסוכנת קרטר”), טרייסי אולמן.

בלי לפגוע / No Offence, עונה 3 – החל מ-15.12, ימי ראשון-חמישי ב-21:15 ב-HOT HBO

סדרת הדרמה הבריטית של Channel 4 ופול אבוט (“חסרי בושה”) חוזרת לעונה שלישית. “בלי לפגוע” עוסקת בתחנת משטרה מתפוררת בחלק הלא נכון של מנצ’סטר, בשוטרות העשויות ללא חת שמנהלות אותה ובמיוחד בבלשית ויויאן דירינג העומדת בראש הצוות העייף והממורמר.

שני גברים וחצי /  עונות 1-5 – החל מ-15.12, ימי ראשון-חמישי ב-21:15 ב-HOT קומדי סנטרל

חמש העונות הראשונות של הסיטקום המצליח של רשת CBS.

הנספח (ישראלי)  – החל מ-18.12, ימי רביעי וחמישי ב-20:15 ב-HOT3 (החל מ-12.12 ב-HOT VOD)

סדרה חדשה מבית היוצר של אלי בן דוד (“בובה של לילה”, “אנחנו במפה”) ובכיכובם של חנה אזולאי הספרי, דנה סמו, אלואיז גודה, אוהד קנולר, גבי עמרני ועוד. “הנספח” מבוססת על חוויותיו של בן דוד כמהגר חדש בפריז, בודקת כיצד שינו המהפכות המגדריות את הדינמיקות בין גברים לנשים, את מוסד הנישואין ואת המקום המתעתע, המרגיש והמורכב שבו ניצבים כעת גברים.

סרטים שמגיעים ל-HOT בדצמבר

הגנה צמודה / Close, שנת 2018 – יום חמישי, ה-12.12 בשעה 22:00 ב-Cinema 1 (עם נומי ראפאס)

מלכת הכדורים / MISS BALA, שנת 2019 – יום שישי, ה-13.12 בשעה 22:00 ב-Cinema 2 (עם אנתוני מאקי, ג’ינה רודריגז)

משמורת משותפת / Joint Custody, צרפת, שנת 2017 – יום חמישי, ה-19.12 בשעה 22:00 ב-Cinema 4

ערב ג’ניפר אניסטון (יום ראשון, 22.12 – ערוץ Cinema 1):

ציפורים צהובות / The Yellow Birds (בשעה 17:15) – סיפורו של חייל צעיר והקשיים אשר הוא חווה בניסיון לשמור על אנושיותו וכן על חיי חברו הטוב בזמן מלחמת עיראק. עם טוני קולט ואלדן אנרייך.

גדולה מהחיים / Dumplin (בשעה 22:00) – בתה המתבגרת בעלת עודף המשקל של מלכת יופי לשעבר נרשמת לתחרות היופי אותה האם מנהלת כמחאה ויחד עם חברותיה מחוללת מהפכה בתחרות.

ערב ליאם ניסן (יום שני, 23.12 – ערוץ Cinema 1):

נון סטופ / Non Stop (בשעה 22:00) – שוטר תעופה מנסה להציל את נוסעי המטוס שעליו עלה בדרכו ללונדון, אולם הוא נחשד בעצמו כיוזם החטיפה והאיומים. עם ג’וליאן מור.

האיש שהפיל את הבית הלבן / Mark Felt (בשעה 23:45) – סיפורו האמיתי של הסוכן החשאי מארק פלט המכונה “גרון עמוק”, שחשף את אחת השערוריות הגדולות באמריקה של שנות השבעים.

ערב סמואל ל. ג’קסון (יום שלישי, 24.12 – ערוץ Cinema 2):

נשיא על הכוונת / Big Game (בשעה 20:30) – צעיר העושה קמפינג ביער עוזר להציל את נשיא ארה”ב כאשר המטוס הנשיאותי מתרסק לאחר פגיעה בסמוך למחנה שלו.

שומר הראש והמתנקש / The Hitman’s Bodyguard (בשעה 22:00) – שומר הראש הטוב בעולם מקבל קליינט חדש, רוצח שכיר שצריך להעיד בבית משפט אך השניים חייבים להסתדר יחד כדי לשרוד עד המשפט. עם ראיין ריינולדס.

ערב אדם סנדלר (יום רביעי, 25.12 – ערוץ Cinema 3):

מגודלים 2 / Grownups 2 (בשעה 18:45) – ארבעה חברים טובים מהתיכון מחליטים לעבור לגור קרוב אחד לשני בעירם הקטנה, אך בדרך נערמים קשיים. עם כריס רוק, קווין ג’יימס, סלמה הייק, דיוויד ספייד.

הסנדלר / The Cobbler (בשעה 20:25) – סנדלר משועמם מגלה במקרה מכונת תפירה קסומה, המאפשרת לו להיכנס לנעליים של לקוחותיו ולראות את העולם דרכם. עם סטיב בושמי.

ערב ניקולס קייג’ (יום חמישי, 26.12 – ערוץ Cinema 2):

קוד 211 (בשעה 22:00) – שוטר לקראת פרישה, שותפו ונער עבריין נקלעים לזירת שוד בנק מזוין המתבצע על ידי כנופיית שכירי חרב אכזרית. עם אורי פפר.

טוקארב / Rage (בשעה 23:25) – כאשר בתו של פושע לשעבר נחטפת, הוא אוסף את הצוות המקורי שלו ויחד הם יוצאים במטרה להשיג צדק כפי שהם רואים אותו. עם דני גלובר.

ערב רוברט דה-נירו (יום שישי, 27.12 – ערוץ Cinema 1):

החבר’ה הרעים / The Family (בשעה 22:00) – משפחת פשע אמריקאית, הנאלצת לעבור לעיירה שלווה בצרפת במסגרת תכנית להגנת עדים, מתקשה לשמור על פרופיל נמוך ולהיגמל מהרגליה האלימים. עם מישל פייפר.

אוטובוס 657 / Heist (בשעה 23:50) – כאשר בתו של פושע לשעבר נחטפת, הוא אוסף את הצוות המקורי שלו ויחד הם יוצאים במטרה להשיג צדק כפי שהם רואים אותו. עם דני גלובר.

ערב ג’ייסון סטיית’האם (יום שבת, 28.12 – ערוץ Cinema 2):

יחידת עילית / Killer Elite (בשעה 18:35) – מחסל מקצועי, שפרש מיחידה מובחרת, נאלץ להציל את המנטור שלו ע”י נקמה בחיילי קומנדו האחראים למות בניו של שייח. עם רוברט דה-נירו, קלייב אוון.

המכונאי 2: תחייה / MECHANIC: RESURRECTION (בשעה 22:00) – לאחר שחברתו נחטפה, מתנקש שחשב שעברו האלים מאחוריו נאלץ לבצע שלוש התנקשויות ולגרום להן להיראות כתאונות כדי לשחררה. עם ג’סיקה אלבה.

ערב ג’וליה רוברטס (יום ראשון, 29.12 – ערוץ Cinema 4):

לאכול, להתפלל, לאהוב / Eat Pray Love (בשעה 22:00) – לליז לא חסר דבר בחיים, אך במקום להרגיש מאושרת ומסופקת היא חשה מבוהלת ומבולבלת, ומחליטה לצאת למסע של גילוי עצמי. עם חבייר בארדם.

הסוד שבעיניים / The Secret In Their Eyes (שני, 30.12, בשעה 00:15) – צוות חוקרי משטרה עוברים טלטלה קשה כאשר מתגלה להם כי בתה של אחת החוקרות נרצחה באכזריות. עם צ’יווטל אגיופור.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים