חברת LG מציגה את ממשק המשתמש החדש LG UX 9.0 עם עיצוב מרענן

LG UX 9.0 (תמונה: Youtube/LG)

לצד הרגעים הקשים של החברה בתחום הסלולר, אין ספק כי LG אינה מתכוונת לוותר במהירות ועם העובדה שהיא משחררת לשוק מכשירים חדשים בקצב רגיל לחלוטין, החברה גם דואגת לעדכוני תוכנה מהירים ומרעננים. כעת, יצרנית הטלפונים הדרום קוריאנית מציגה את ממשק המשתמש החדש UX 9.0 וזה מציע עיצוב המיועד לשימוש ביד אחת לצד אייקונים חיים יותר.

בסרטון קצר באופן יחסי שאורכו 58 שניות בלבד, החברה הציגה את כל החידושים אשר מגיעים במסגרת ממשק המשתמש UX 9.0. הממשק רץ כבר ברגעים אלו על כל דגמי ה-LG G8X ThinQ ברחבי העולם היישר מהקופסה, כך שלנו כבר יצא להשתמש בו ולחוות את החידושים ממקור ראשון. מעבר לכך, ניכר כי LG מעוניינת להפוך את חוויית השימוש לנגישה גם ביד אחת בלבד כשהיא מורידה לא מעט תפריטים לתחתית המסך כמו באפליקציית החייגן, התמונות ועוד.

לא מעט אפליקציות קיבלו שינויים עיצוביים מינוריים כמו אפליקציית אנשי הקשר שכעת מחלקת אל תוך מסגרות קבוצות אנשי קשר לפי האות הראשונה שלהם, בשעה שגם אפליקציית השעון המובנית זכתה לעיצוב דומה בתוך מסגרות מעוגלות. כותרות האפליקציות הפכו עבות ובולטות יותר ואפליקציית המוזיקה נהנית מעיצוב צעיר וחי במיוחד החל מהעדכון החדש.

כפי שידוע לנו בשנת 2019, לא ניתן לשחרר עדכון ממשק ללא צירוף של מצב כהה מובנה במערכת, וכמובן שהחברה לא פספסה את העובדה הזו וצירפה לממשק מצב כהה התקף לכל האפליקציות המובנות במכשיר, אך לא לאפליקציות צד שלישי. כמו כן, ניתן להפעיל את המצב הכהה לפי לו”ז לבחירתכם, כך שבשעות הלילה המכשיר יידע להפוך לבד את ערכת הנושא לכהה בעוד שבשעות היום היא תחזור להיות בהירה.

בשלב זה LG מציינת כי הממשק עבר התאמה ל-LG G8X ThinQ באופן ספציפי, כך שאיננו יודעים מתי והאם זה יגיע גם למכשירים אחרים של החברה, אך הדבר ייתכן בהחלט.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים