דיסני חושפת טריילר חדש לסרט הלייב אקשן מולאן

מולאן 2020 (תמונה: Disney)

דיסני חשפה היום (ה’, 5.12) טריילר חדש, שני במספר, לסרט “מולאן” (Mulan) שיגיע לבתי הקולנוע ברחבי העולם בשנה הבאה. הסרט החדש הוא גרסת לייב אקשן לסרט האנימציה המקורי מ-1998 שיספר מחדש את סיפורה של הלוחמת הסינית, אותה תגלם פיי לואיי (Liu Yifei).

הטריילר החדש חושף כמה מהשינויים הצפויים להגיע לגרסת הלייב אקשן של מולאן, אל מול סרט האנימציה המקורי, כשאנו רואים את גונג לי (Gong Li), שתגלם את המכשפה בסרט, כשכוחותיה מאפשרים לה להפוך לציפור קסומה. בנוסף, מציג הטריילר את הסיפור העיקרי של מולאן, תוך שהיא תופסת את מקומה של אביה שנדרש להתגייס מחדש לצבא אך לא מסוגל בשל מחלתו. מולאן מחליפה אותו על ידי התחזות לגבר, שכן לנשים אסור להצטרף לצבא.

את אביה של מולאן יגלם בסרט צי מא (Tzi Ma) מ”המפגש”, כאשר שחקנים נוספים שיצטרפו אל השניים כוללים את דוני ין (Donnie Yen) מ”רוג אחת” וג’ט לי (Jet Li) שיגלם את הקיסר.

מולאן יגיע לבתי הקולנוע בישראל ב-26 במרץ, 2020.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים