אפל תציג 5 אייפונים ב-2020 ואייפון נטול חוטים ב-2021

חנות אפל בניו-יורק (צילום: רונן מנדזיצקי, גאדג'טי) חנות אפל בניו-יורק (צילום: רונן מנדזיצקי, גאדג’טי)

האנליסט המוכר Ming-Chi Kuo חוזר אלינו עם חדשות נוספות אודות הערכותיו לסדרות האייפונים הבאות, כשבדיווחו הנוכחי אנחנו מגלים כי אפל מתכננת להציג לא פחות מ-5 אייפונים חדשים במהלך שנת 2020 ולהסיר את מחבר הטעינה לגמרי מהאייפון הראשי בשנת 2021. בשנים האחרונות אפל ספגה לא מעט ביקורת אודות העובדה שהיא בוחרת להישאר עם מחבר הטעינה הייחודי שלה מסוג Lightning ומסרבת לעבור ל-USB-C, אך נראה כי החברה מתכוונת לדלג על השלב הזה לחלוטין כעת.

בדיווחו הנוכחי מספר לנו האנליסט כי אפל תציג 4 אייפונים חדשים במהלך האירוע המרכזי שלה אשר נערך בדרך כלל בחודש ספטמבר, כך שהיא תרחיב פעם נוספת את היצע המכשירים הראשיים שלה לעומת השנה הנוכחית בה הכריזה על 3 אייפונים. הדגמים החדשים יגיעו עם מסכים בגדלים של 5.4 אינץ’, 6.1 אינץ’ ו-6.7 אינץ’, בשעה שכולם יתמכו בקישורית הדור החמישי (5G) ושניים מתוכם יהיו בגודל של 6.1 אינץ’.

על מנת להפוך את הדברים לברורים יותר, ניתן להתייחס לתוספת כמכשיר דגל ראשי נוסף לחברה בגודל של המכשיר הזול ביותר שלה מסדרת הדגל (iPhone 11). למעשה, נראה כי החברה מעוניינת לקחת את גודלו של ה-iPhone 11 (בגודל 6.1 אינץ’), ולהשתמש בו על מנת להוסיף מכשיר דגל נוסף כדוגמת ה-iPhone 11 Pro Max אך בגודל 6.1 אינץ’. בכך, החברה נמנעת מהרחקת לקוחות המעוניינים במכשיר הכי טוב של החברה, אך מתקשים להתמודד עם גודל המסך העצום.

קונספט עיצובי ל-iPhone 2020 (תמונה: Twitter/Ben Geskin)
קונספט עיצובי ל-iPhone 2020 (תמונה: Twitter/Ben Geskin)

מערכי הצילום ישתנו גם הם מדגם לדגם, כאשר דגמי ה-5.4 אינץ’ וה-6.1 אינץ’ יגיעו עם מערכי צילום המורכבים מזוג חיישנים בלבד, בשעה שדגם ה-6.1 אינץ’ הנוסף ודגם ה-6.7 אינץ’ יגיעו עם מערכי צילום משולשים הכוללים גם חיישן לאיסוף עומק (ToF). בנוגע לעיצובה של הסדרה החדשה, האנליסט מספר על כך שזו תהיה דומה בעיצובה לדגם האייפון 4 משנת 2010.

על פי הערוכתיו של קו, האייפון החמישי אשר יוכרז במהלך שנת 2020 יהיה ה-iPhone SE 2, וזה יגיע עם פאנל מסוג LCD בגודל 4.7 אינץ’ כשעיצובו יהיה זהה כמעט לחלוטין לזה של ה-iPhone 8.

אייפון ללא חוטים

במעבר לשנת 2021, מספר לנו קו כי אפל תציג לעולם את ממשיך דרכו של ה-iPhone SE 2 אשר ייקרא iPhone SE 2 Plus וזה יגיע עם מסך גדול יותר המסתכם ב-5.5 או 6.1 אינץ’. עם זאת, עיצובו ישתנה פעם נוספת וזה יאמץ את הקו העיצובי של האייפונים נטולי השוליים, אך לא יציע את שיטת הנעילה המאובטחת של אפל הנקראת Face ID, אלא יחזיר את סורק טביעות האצבע לגופו כשזה ימוקם במסגרת ולא בחזית כפי שהיה עם כפתורי הבית הוותיקים.

לבסוף, האייפון המסקרן מכולם הוא כנראה זה שייחשף בשנת 2021 כמכשיר הדגל של אותה שנה וזה יגיע לפי האנליסט ללא מחבר טעינה כלל, מה שיאפשר לאפל להציע אייפון נטול חוטים לגמרי. מהאוזניות החוטיות אפל נפטרה כשהשיקה את אוזניות ה-AirPods, ונראה כי השלב הבא הוא להיפטר מהמטען הרגיל שלנו לעבור גם במקרה הזה למטען אלחוטי בלבד.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים