דיווח: Huawei P40 Pro יגיע עם סוללת ענק מבוססת גרפן ומסך בקצב רענון 120 הרץ

Huawei P30 Pro (צילום: אופק ביטון, גאדג'טי) Huawei P30 Pro (צילום: אופק ביטון, גאדג’טי)

מדליף חדש מצטרף לזירה ומתיימר לגלות לנו את מפרטו המלא של ה-Huawei P40 Pro לפני כולם. נציין בתחילה כי הדלפותיו של המדליף אשר עונה לשם Yash Raj צוינו כבר בעבר, אך איננו בטוחים בנוגע לאמינותו. כך או כך, הפרטים החדשים אשר חשף מסקרנים במיוחד ובשלב זה כדאי להתייחס אליהם אך עם מידה של ספק.

על פי הפרטים שפרסם בציוץ בחשבון הטוויטר שבבעלותו, חשף המדליף כי ה-Huawei P40 Pro יגיע עם מסך מקומר בתצורת ה-Waterfall Display בגודל 6.5 אינץ’, עם פאנל מסוג OLED, ברזולוציית 2K ועם חור מצלמה המכיל זוג חיישני צילום בצורת גלולה בחלקו העליון. מעבר לכך, התצוגה תתמוך בקצב רענון גבוה במיוחד של 120 הרץ, בעוד שיחס המסך לגוף אמור להסתכם בלא פחות מ-98 אחוזים בדרך כזו או אחרת.

מתחת למכסה המנוע תפעם מערכת השבבים Kirin 990 5G, המיוצרת בתהליך 7 ננו-מטר וכוללת 8 ליבות בתדר מירבי של 2.86 גיגה-הרץ. נמצא כאן גם את מערכת ההפעלה אנדרואיד 10, ממשק המשתמש EMUI 10 וסוללה מבוססת גרפן בקיבולת 5500 מיליאמפר/שעה התומכת בטעינה מהירה בהספק של 50 וואט אשר תטעין את המכשיר מ-0 ל-100 תוך 45 דקות בלבד.

בנוגע למערך הצילום של המכשיר הפרטים מתחילים להיות מעט מעורפלים יותר, כשבציוץ הראשי טוען ראג’ כי החיישן הראשי יגיע ברזולוציית 64 מגה פיקסל ומדובר בחיישן ה-IMX686 מבית סוני, אך מדליף צעיר אחר בשם Teme הגיב וטען כי וואווי לא תשלב את ה-IMX686 במכשיר הדגל שלה, אלא חיישן ייחודי, וייתכן כי מדובר יהיה ב-IMX700. מיד לאחר מכן ראג’ ענה בתגובה כי ייתכן ודבריו של Teme נכונים, אך בשני המקרים וואווי תמשיך להתבסס על חיישן המצלם בצבעי RYYB ולא RGB כמו שעשתה החל מדגם ה-Huawei P30 Pro.

כהמשך לדבריו, המדליף הוסיף כי החיישן הראשי יגיע עם תמיכה בייצוב אופטי, כשלצידו נמצא חיישן לצילום בזווית רחבה ברזולוציית 20 מגה פיקסל ומצלמת פריסקופ המעניקה אפשרות לצילום בזום אופטי ברזולוציית 12 מגה פיקסל. אל כל אלו יתווספו עוד זוג חיישנים שתפקידם לאפשר צילום מאקרו ואיסוף עומק, מה שמסכם לנו מערך צילום מחומש בחלקו האחורי של ההתקן. אומנם, אם נעבור לחזית נוכל לגלות כי כאן וואווי תאמץ את מה שעשתה עם דגם ה-Huawei Nova 6 5G, כאשר אחת ממצלמות הסלפי תהיה רגילה, והשנייה תאפשר צילום בזווית רחבה.

תאריך הכרזתה של סדרת ה-Huawei P40 אינו ידוע בשלב זה.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים