טום קרוז עושה פעלולים בשמיים בטריילר חדש ל”אהבה בשחקים 2: מאווריק”

אהבה בשחקים: מאווריק (תמונה באדיבות פורום פילם)

אהבה בשחקים 2: מאווריק” (Top Gun: Maverick) יגיעו לבתי הקולנוע רק לקראת סוף הרבעון השני של 2020 אך באולפני פרמאונט כבר משחררים טריילר שני לסרט שבו יחזור לככב טום קרוז (Tom Cruise) כטייס מאווריק. על פי הטריילר החדש, מאווריק יחזור לתפקיד בסרט החדש כמדריך לטייסים צעירים כמי שנתפס על ידי הצבא כטייס הטוב ביותר שאי פעם היה בשירות.

אף שהסרט החדש צפוי להתמקד בכמה דמויות חדשות, עיקר הטריילר סובב סביב קרוז, שמבצע תרגילי אוויר מרשימים בזה אחר זה באמצעות מטוס F-18 בו הוא צפוי להשתמש. אל קרוז יצטרפו ב”מאווריק” גם ואל קילמר, שיחזור לתפקיד “אייסמן” מהסרט הראשון, ג’ניפר קונלי (רקוויאם לחלום), ג’ון האם ואד האריס. מיילס טלר מהסרט “ויפלאש” ישתתף גם הוא בסרט בתפקיד “ברדלי ברדשואו”, בנו של “ניק גוס ברדשואו” אותו גילם אתנוני אדוורדס (“ER”, “השורד המיועד”) בסרט המקורי מ-1986.

“אהבה בשחקים 2: מאווריק” יגיע לבתי הקולנוע בישראל ב-25.6.2020.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים