חברת OnePlus תציג מוצר קונספט בשם Concept One ב-CES 2020

הזמנה לאירוע OnePlus תמונה: OnePlus

חברת וואן פלוס מתכננת אירוע מיוחד בתערוכת האלקטרוניקה הצרכנית CES 2020 שתיערך בין ה-7 ועד ה-10 בינואר הקרוב. בחברה לא חשפו מה מתוכנן להיחשף באירוע, אולם מנכ”ל ומייסד החברה, פיט לאו, הבטיח בציוץ שפירסם בטוויטר לפני מספר ימים כי ב-OnePlus מתכננים לנו משהו מיוחד.

כעת מאשרים בחברה כי באירוע המתוכנן בתערוכת CES הקרובה תציג OnePlus מכשיר קונספט חדש אשר ייקרא Concept One, אולם לא ידוע בשלב זה לאיזה תחום ישוייך המכשיר. ניתן להניח כי בחברה יבחנו קונספט חדש עבור אחד מתחומיה הקיימים, כך שניתן לצפות לקונספט של סמארטפון מתקפל או טלפון עם מסך המקיף את חלקו הקדמי והאחורי, בדומה למה שהציגה שיאומי עם מכשיר ה-Mi Mix Alpha מוקדם יותר השנה. OnePlus עשויה לפנות גם לתחום האוזניות ואולי תציג קונספט משלה לאוזניות נטולות חוטים TWS.

במידה ומדובר במוצר קונספט בלבד, ככל הנראה לא מתכננים בחברה להשיקו בזמן הקרוב, אך ייתכן כי המבקרים בתערוכה יזכו להצצה ראשונה ב-Concept One. את האירוע תקיים החברה במלון Wynn היוקרתי, לא רחוק ממרכז הכנסים בלאס וגאס בו מתקיימת תערוכת האלקטרוניקה הצרכנית CES מידי שנה.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים