הוכרז: Samsung Galaxy A01 – מכשיר שוק נמוך עם מפרט מסקרן

Samsung Galaxy A01 (תמונה: סמסונג) Samsung Galaxy A01 (תמונה: סמסונג)

סדרת ה-Galaxy A של סמסונג לא מפסיקה להפתיע אותנו, כשהתוספת האחרונה תחת השם Galaxy A01 הגיעה כרעם ביום בהיר. בתחילה, ישנו השם הלא אופייני אשר מלווה את המכשיר, ובירידה למפרטו נגלה כי סמסונג החליטה להעניק לו גם מאפיין בודד הלקוח ממכשירים המיועדים לפלח השוק הגבוה יותר.

בחזיתו של המכשיר נמצא מסך בגודל 5.7 אינץ’ מסוג Infinity-V, עם פאנל LCD, ברזולוציית +HD ועם מגרעת בתצורת ‘טיפת מים’ בחלקו העליון. שולו התחתון של הטלפון עבה למדי ומדגיש את העובדה כי מדובר במכשיר המיועד לפלח השוק הנמוך, כשגם השוליים המקיפים את התצוגה אינם דקים במיוחד. את מצלמת הסלפי ממקמת החברה בתוך המגרעת, כשמעליה נוכל להבחין באפרכסת השמע.

גזרת הביצועים של הסמארטפון מתבססת על מערכת השבבים מסתורית המכילה מעבד בעל 8 ליבות, בחלוקה ל-4 ליבות בתדר מירבי של 1.95 גיגה-הרץ ו-4 ליבות בתדר מירבי של 1.45 גיגה-הרץ. על ריבוי המשימות במכשיר לוקח אחריות רכיב זיכרון עבודה (RAM) בנפח מפתיע עבור מכשיר מסוג זה שמסתכם ב-6 או 8 גיגה-בייט, כשזה מגיע לצד 128 גיגה-בייט של נפח אחסון הניתן להרחבה באמצעות כרטיס זיכרון. את המערך כולו מריצה סוללה בקיבולת 3000 מיליאמפר/שעה, כשמידותיו של המכשיר מתפרסות לאורך של 146.3 מ”מ על 70.86 מ”מ על 8.34 מ”מ.

בגבו של הגלקסי A01 נמצא מערך צילום כפול המורכב מחיישן ראשי ברזולוציית 13 מגה פיקסל ובמפתח צמצם f/2.2, כשמתחתיו מתיישב חיישן לאיסוף עומק ברזולוציית 2 מגה פיקסל ובמפתח צמצם f/2.4. מצלמת הסלפי שבחזית המכשיר מציעה רזולוציה של 5 מגה פיקסל, בעודה לוכדת אור דרך מפתח צמצם f/2.0.

זמינותו ומחירו של ה-Galaxy A01 אינם ידועים בשלב זה, אך כן נוכל לאשר שאת זה יהיה ניתן להשיג בצבעים שחור, אדום וכחול עם הגעתו לשווקים.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים