חברת Anker Innovations פותחת נציגות בישראל

Anker Innovations

ענקית הגאדג’טים הסינית Anker Innovations פותחת נציגות מקומית ותנסה לשחזר בישראל את הפופולריות של מוצרי החברה באירופה וארה”ב, כאשר בין המוצרים השונים אפשר למצוא כיום מטעני סלולר, מוצרים חכמים לבית ולרכב, מוצרי סאונד ורמקולים ניידים, אוזניות, מקרני קול, שואבי אבק רובוטיים, מצלמות דרך חכמות, מקרנים לבית ועוד.

Anker Innovations נוסדה בשנת 2011 בסין על ידי סטיבן יאנג, מהנדס תוכנה לשעבר בגוגל וכיום החברה מעסיקה כ-1,300 עובדים עם מחזור מכירות שנתי החוצה את רף מיליארד הדולר. כיום החברה מחזיקה חמישה מותגים שונים לצרכנים:

  • ANKER – מותג פתרונות הטעינה של החברה הכולל מטעני בית ורכב, מטענים ניידים ועוד.
  • Soundcore – מוצג האודיו של החברה המציע אוזניות ורמקולים.
  • EUFY – מותג הבית החכם של החברה המציע רמקולים חכם, מתגים חכמים, שואבים רובוטיים ועוד.
  • NEBULA – מותג המקרנים של החברה המציע פתרונות מדיה ניידים למשתמשים.
  • ROAV – מותג פתרונות הרכב של החברה הכולל מצלמות רכב, מטענים ועוד.
פתרונות הטעינה של ANKER (מקור אנקר)

אדי גנדלמן, מנהל הנציגות החדשה של Anker Innovations בישראל של מסר:

ל- Anker Innovations יש חזון ברור: לשחזר את ההצלחה והפופולריות של שלל מוצריה באירופה ובארה”ב – גם בישראל. הנציגות החדשה תפעל להגדיל את נתח השוק בישראל על ידי הפצה של מוצרים חכמים שמתאימים לכל מטרה.

חברת Anker Innovations ושלל מותגי אנקר השונים אינם חדשים בישראל, כאשר ניתן למצוא אותם כבר היום בחנויות ברחבי הארץ. פתיחת הנציגות החדשה על ידי החברה מסמנת את רצונה להרחיב את נתח השוק בישראל ואת האפשרות להגדלת כמות הפתרונות השונים אותם החברה מציעה בשוק המקומי.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים