גאדג’טי מסקר: Gillette Labs Heated Razor – סכין גילוח מתחמם

סכין גילוח מתחמם ג'ילט צילום: רונן מנדזיצקי, גאדג’טי

לאורך השנים נהגתי להחליף פעמים רבות את סכין הגילוח שלי וזה תמיד הסתדר לי טוב עם האהבה שלי לעולמות הטכנולוגיה, כי בסכיני גילוח ישנן טכנולוגיות שונות, גם אם הם לא תמיד מגיעים עם סוללה או מנוע בפנים. סכין ה-Go To שלי מזו תקופה די ארוכה היה הפיוז’ן פרוגלייד פלקסבול של ג’ילט, סכין שאני אוהב מאוד והמחיר שלו עומד על כ-50 שקלים. אז כשפנו אליי לשאול אם אהיה מוכן לסקור סכין חדש של החברה, ההחלטה לא הייתה קשה.

אתחיל ואומר שכמה טובה שסכין גילוח יכולה להיות, קשה לי לבלוע מחיר של כמה מאות שקלים ובמקרה של ה-Gillette Labs Heated Razor שבסקירה – 700 שקלים. הייחוד של הסכין הוא בהוספת גוף חימום קטן ממש מתחת לסכינים, זה מאפשר לקבל חימום של העור רגע לפני הגעת הסכינים לגלח את השערות מהפנים בניסיון לשחזר את תחושת המגבת החמה או במקרה שלי את השארת המים החמים זורמים בזמן הגילוח כדי לקבל קצת מהתחושה הנעימה הזו.

מה בקופסה?

  • סכין גילוח Gillette Labs Heated Razor.
  • שני ראשי סכיני גילוח.
  • מטען אלחוטי מגנטי עם חיבור מתפרק לחשמל.

מה מציע הסכין המתחמם?

מבנה הסכין עצמו די זהה לזה שתמצאו בסכיני גילוח אחרים, עם חמישה להבים לגילוח מדוייק, אך בחלק התחתון של הסכינים, ממוקם פס חימום עשוי נירוסטה שמטרתו לפזר חום על הפנים בזמן הגילוח לתחושה נעימה יותר. את פס הנירוסטה ניתן לחמם לשתי רמות חום שונות, האחת גבוהה ב-50 מעלות והשנייה נמוכה במעט ומסתכמת ב-43 מעלות.

במקרה שלי העדפתי את הטמפרטורה הנמוכה יותר, פשוט בגלל שאפילו עצירה לרגע ללא תזוזה של הסכין על העור גורמת לחימום מוגזם לטעמי. כך או כך, בג’ילט דאגו לביטחון שלנו וחיישנים הממוקמים בסכין דואגים לשמור על טמפרטורה אחידה ומונעים חימום יתר.

בסכין ניתן כמובן להשתמש גם ללא הפעלה של גוף החימום, אך אם תרצו להשתמש בחימום פס הנירוסטה יהיה עליכם להטעין את הסכין עם המטען הייעודי המאפשר טעינה אלחוטית מגנטית. טעינה מלאה של הסכין תאפשר, לפי החברה, עד 6 שימושים, אך מהניסיון שלי זה היה פחות, סביב 4-5 בממוצע. עמדת הטעינה של הסכין היא ייחודית, כך שיש לשמור עליה היטב, שכן הטעינה האלחוטית אינה בסטנדרט ה-Qi הנתמך על ידי מוצרים רבים אחרים בשוק.

הסכין גם עמיד במים, כך שאין בעיה לשטוף אותו לצרכי ניקיון בזמן השימוש (במקלחת, למשל) או לאחר השימוש, ובדומה לפרו גלייד פלקסבול גם כאן ישנה ידית מתכווננת שמתאימה את הגילוח טוב יותר לתווי הפנים שלכם.

הגילוח עם Gillette Labs Heated Razor

כדי לבחון את איכות הגילוח שלי עם ה-Gillette Labs Heated Razor, ביצעתי השוואה בינו ובין הסכין הקיים שלי (fusion proglide flexball).

פס הנירוסטה המתחמם מוסיף המון לתחושת הנעימות בזמן הגילוח והפחית מעט את הגירוי שאני נוטה להרגיש על עורי לאחר הגילוח, אם כי בשימוש הראשון שלי הרגשתי גירוי אף גבוה יותר לזמן קצר לאחר סיום הגילוח, תחושה שלא חזרה בגילוחים הבאים.

השימוש בסכין גם הפחית עבורי מעט את זמן הגילוח, שכן התנועה הייתה חלקה יותר. החימום של פס הנירוסטה מיידי ולא צריך לחכות לו שיתחמם – מספיק שהסכין הוטען כמו שצריך לפני השימוש ותוכלו להפעיל ולכבות את פס החימום תוך כדי הגילוח ללא צורך בהמתנה.

השורה התחתונה

כולנו רוצים תחושה כמה שיותר נוחה בזמן הגילוח וחימום היא דרך לא רעה לעשות זאת. סכין הגילוח המתחמם של ג’ילט עומד די טוב בחלק הזה אבל מגיע במחיר די גבוה של 700 שקלים (עם שני ראשי סכינים) ועלות נוספת של 200 שקלים ל-8 ראשים להחלפה. נוספת לכך גם הדרישה לטעינה חוזרת של הסכין לפחות פעם בשבוע אם תרצו להשתמש בפונקציית החימום באופן שוטף.

אם אתם רוצים תמיד את הכי חדש, הכי מתקדם וכי נעים לשימוש, ה-Gillette Labs Heated Razor עשוי להיות עבורכם, אך בבסיסו הוא מציע תכונות דומות לאלו שכבר קיימות בסכינים שמחירם גם מתחת ל-100 שקלים, פרט לאפשרות החימום, כמובן.

מחיר: 699 שקלים (זמין באתר סופר-פארם, החל מינואר 2020 גם בחנויות הרשת).

מחיר סכינים להחלפה: 8 סכינים ב-199 שקלים.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים