למכורי הסטורי: סמסונג מכריזה על טלוויזיה שמסתובבת אנכית יחד עם הטלפון שלכם

טלוויזיית Samsung Sero (צילום: רונן מנדזיצקי, גאדג’טי)

חברת סמסונג יצאה בהכרזה מפתיעה מתערוכת CES 2020, טלוויזית ה-Samsung Sero בגודל 43 אינץ’ שמסתובבת על ציר באופן אוטומטי ומיועדת לצפייה בתכנים אנכיים מהסמארטפון. המנהג המגונה של צילום אנכי ניצח רשמית, אז אם אתם מכורים לאינסטגרם, סטוריס, סנאפצ’אט או TikTok הצומחת, זה כנראה הפתרון בשבילכם. ה-Sero כבר הושקה בקוריאה במהלך השנה וכעת סמסונג מכריזה עליה מחדש עבור השוק העולמי, כנראה בעקבות הצלחה מסויימת בשוק המקומי שלה.

הטלוויזיה החדש מיועדת לדור היותר צעיר, מילניאלים, דור ה-Y ודור ה-Z, שהסמארטפונים היו חלק ניכר מחייהם הבוגרים. סמסונג מאמינה שמשתמשי סמארטפונים הרגילים לצפות בתכנים אנכיים מהמסך הקטן, ישדרו יותר תוכן מהטלפון למסך ה-Sero שמסתובב על מנת להציג אותם ביחס הנכון – אנכי.

הסנכרון עם המסך יהיה פשוט במיוחד לבעלי מכשירי סמסונג גלקסי, שכל שיצטרכו לעשות זה לגעת במסגרת הטלוויזיה עם הסמארטפון. לאחר התהליך הפשוט, התוכן מהסמארטפון ישוכפל למסך הטלוויזיה ושינוי מצב הצפייה בו מאופקי לאנכי, ולהיפך, ישונה אוטומטית גם בטלוויזיה. משתמשי אייפון יאלצו לסובב את המסך עם השלט המצורף, אמנם יהנו מתמיכה מלאה ב-AirPlay 2.

טלוויזיית Samsung Sero (צילום: רונן מנדזיצקי, גאדג'טי)
טלוויזיית Samsung Sero (צילום: רונן מנדזיצקי, גאדג’טי)

טלוויזית ה-Sero בנויה על גבי מעמד, שאינו ניתן לניתוק, ובתוכו משולב המנוע שמסובב את המסך עצמו. בנוסף, מעמד הטלוויזיה מצוייד גם ברמקולים מובנים ב-4.1 ערוצים ובעוצמה של עד 60W. החיסרון הוא שאת המעמד לא ניתן לנתק מהטלוויזיה, כך שהיא לא ניתנן לתלייה על הקיר. סמסונג מחשיבה אותה כחלק מסדרת טלוויזיות הלייף-סטייל שלה, השמות דגש על עיצוב ותכונות הנדסיות מסויימות למטרות ייחודיות.

הטלוויזיה כוללת פאנל LCD מסוג QLED ברזולוציית 4K, אך אל תצפו ממנה להיות חודש החנית הטכנולוגית של הטלוויזיות מתוצרת סמסונג. אם השימוש הספציפי הזה לא מדבר אליכם במיוחד, החברה מציעה שלל דגמים איכותיים ואטרקטיביים יותר. נראה שהשימוש האידיאלי בשבילה יהיה בעיקר בחדרי הילדים.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים