הוכרז: Razer Tomahawk Gaming Desktop – גרסת רייזר למחשב ה-NUC 9

מחשב Razer Tomahawk Gaming Desktop (מקור Razer)

בין המוצרים החדשים של חברת Razer אותם הציגה החברה בתערוכת CES 2020 אפשר למצוא את מחשב ה-Razer Tomahawk Gaming Desktop, הניסיון הראשון של החברה בפיתוח מערכות גיימינג נייחות המשתמש במערכת ה-NUC 9 Extreme החדשה של אינטל, בנוסף לעמדת סימולטור יעודית למשחקי נהיגה, Razer Eracing Simulator, בעלת מסך 128 אינץ’ היקפי המכסה 202 מעלות.

אחת הבשורות הגדולות של אינטל בהכרזת מחשב ה-NUC 9 Extreme הוא מודול המחשוב המשולב המכיל ביחידה אחת את המעבד, לוח האם, הזיכרון ועוד. מחשב ה-Tomahawk החדש של Razer לוקח את הלוח החדש של אינטל ומכניס אותו למארז Razer Tomahawk N1 גדול יותר בנפח 10 ליטר המאפשר שימוש בכרטיסי מסך גדולים ועוצמתיים יותר בזכות ספק SFX מובנה.

על לוח העיבוד של אינטל אפשר יהיה למצוא מעבד ברמה של עד Core i9-9980HK עם עד 64GB זיכרון ומקום ל-2 כונני SSD M.2, כשהמארז המוגדל של Razer מאפשר לשלב את כרטיס ה-GeForce RTX 2080 Super העוצמתי ביותר של nVidia ליצירת מחשב גיימינג זעיר ועוצמתי.

מחשב Razer Tomahawk Gaming Desktop (מקור Razer)

מוצר מעניין נוסף מבית Razer הוא ה-Razer Eracing Simulator, קונספט לסימולטור נהיגה המשלב טכנולוגיות מחברות מרובות ליצירת חווית נהיגה ריאליסטית במיוחד, אשר מגיע עם מקרן מובנה היוצר מסך היקפי של 202 מעלות בגודל 128 אינץ’, פלטפורמה הידראולית לקבלת פידבק פיזי בנהיגה, זאת בנוסף למערך היגוי ידני מלא הכולל הגה, מוט הילוכים ו-3 פדלים.

עמדת Razer Eracing Simulator (מקור Razer)

מחשב ה-Tomahawk Gaming Desktop צפוי להיות זמין במהלך החציון הראשון של השנה במחיר לא ידוע, החברה צפויה למכור גם את מארז ה-Tomahawk N1 באופן נפרד למשתמשים המעוניינים לבנות מחשב באופן עצמאי.

לוח העיבוד המשולב של אינטל מסמן נקודת מפנה בעבור אינטל ושוק מחשבי הגיימינג, כאשר הוא פותח את מגזר מחשבי ה-NUC לחברות חיצוניות נוספות שיכולות להציע למשתמשים מחשבים מגוונים המנצלים את הלוח החדש. Razer היא רק אחת מהחברות הראשונות בשוק החדש.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים