סוני חושפת את הלוגו של PlayStation 5

במהלך תערוכת CES חשפה סוני את הלוגו של הקונסולה הבאה של החברה, ה-PlayStation 5. הלוגו שומר על העיצוב שהכרנו כבר ב-PlayStation הנוכחית, עם האותיות PS המייצגות את הפלייסטיישן. העדכון העיקרי הוא בהחלפת הספרה  מ-4 ל-5. למעשה, ישנם בלוגו כמה שינויים, כמו התקצרות האות “S” במעט, אך אלו שינויים זניחים למדי וסביר להניח כי רוב השחקנים לא יבחינו בכך.

הלוגואים של פלייסטיישן מה-PS2 ועד PS5

סוני אמנם נצמדת ללוגו המוכר של ה-PlayStation, אך השחקנים לא וויתרו לחברה על ההחלטה המשעממת והחלו להציף את הרשת בבדיחות, הערות וביקורת. סרטון אחד שפורסם בטוויטר מתאר, כביכול, את תהליך העבודה על הלוגו: פותחים את הקובץ בפוטושופ, מוחקים את הספרה 4, ומוסיפים את הספרה 5 בעצלתיים. בציוץ אחר נכתב: “יש לי הדלפה בלעדית של הרעיונות של צוות המעצבים של סוני, בנוגע להתפחות של הלוגו של פלייסטיישן במהלך ארבע הדורות הבאים”, כאשר לכתוב מצורפת תמונה של PS6 עד PS9, כולם באותו הגופן והסגנון.

החברה ספגה הלצות על חשבון הלוגו הצפוי, אך לסוני עדיין יש כמה קלפים בשרוול. המעניין ביותר מביניהם הוא העיצוב של הקונסולה עצמה שעדיין לא נחשפה. עד כה ראינו רק הצצה לערכת הפיתוח של ה-PlayStation 5, שהגיעה עם מעטפת מיוחדת בצורת V לאוורור מקסימלי של המכשיר, אולם ערכות מפתחים בדרך כלל לא נראות כמו המוצר הסופי לצרכן. נותר רק להמתין להכרזה הבאה של החברה ולהתכונן לדור חדש של קונסולות.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים