הוכרזה: Harman Kardon FLY – סדרת אוזניות אלחוטיות לשנת 2020

אוזניות FLY ANC (מקור Harman Kardon)

ענקית האודיו Harman Kardon הכריזה במהלך תערוכת CES 2020 שנערכה בשבוע שעבר על סדרת אוזניות ה-Harman Kardon FLY, סדרת האוזניות החדשה הראשונה של החברה מאז 2014, אשר כוללת את אוזניות ה-FLY BT האלחוטיות, FLY TWS האלחוטיות באמת ואוזניות ה-FLY ANC שמגיעות עם סינון רעשים אקטיבי.

חברת Harman Kardon מצטרפת לטרנד האוזניות העדכני עם דגם ה-FLY TWS, אשר מגיעות עם דרייברי 5.8 מ”מ לאיכות שמע גבוהה. הסוללה המובנית באוזניות מספיקה לעד 5 שעות שימוש בנוסף ל-10 שעות נוספות באמצעות מארז הנשיאה שלהן המגיע עם תמיכה בטעינה מהירה.

האוזניות החדשות יגיעו עם עמידות למים בתקן IPX5 והן יתמכו בעוזרות הקוליות של גוגל ואמזון, וגם בטכנולוגיית ה-TalkThru המאפשרת לשמוע את הסביבה ואף לנהל שיחות עם אנשים ללא הצורך להוריד את האוזניות.

הדגם הזול מבין 3 הדגמים החדשים הוא ה-FLY BT, אוזניות אלחוטיות עורפיות המגיעות במשקל של 17.1 גרם בלבד. הן עומדות בתקן IPX5 במים וזיעה לשימוש ספורטיבי ומכילות מגנט מובנה המאפשר להצמיד אותן אחת לשניה על הצוואר כדי למנוע נפילה שלהן.

בכל אחת מהאוזניות ניתן למצוא דרייבר 8.6 מ”מ המספק את רמת השמע הגבוהה של Harman Kardon, כאשר הסוללה המובנית תספיק לשימוש של עד 8 שעות, כשהן יתמכו בטעינה מהירה שמאפשרת שעת שימוש ב-10 דקות טעינה בלבד.

הדגם האחרון והבכיר ביותר בין אוזניות ה-FLY החדשות הוא ה-FLY ANC, אוזניות סינון רעשים אקטיביות בגודל מלא המגיעות עם דרייברי 40 מ”מ מותאמים של Harman Kardon לחוויית שמע איכותית במיוחד תוך סינון רעשי הסביבה.

ניתן יהיה להשתמש באוזניות למשך 20 שעות במצב אלחוטי יחד עם סינון רעשים פעיל, 30 שעות במצב אלחוטי ללא סינון רעשים או 35 שעות בשימוש חוטי רגיל, כשהן תומכות בטעינה מהירה שמאפשרת 2.5 שעות שימוש ב-15 דקות בלבד.

סדרת אוזניות ה-Harman Kardon FLY תהיה זמינה למכירה במהלך חורף 2020, כאשר דגם ה-BT יעלה 100 דולר, דגם ה-TWS יעלה 150 דולר ואילו דגם ה-ANC יעלה 250 דולר.

הדבר המפתיע ביותר בסדרת ה-FLY החדשה של Harman Kardon הוא העובדה הפשוטה שהן מגיעות ממותג Harman Kardon עצמו ולא ממותגי המשנה השייכים לחברה, וכאמור, מדובר על סדרת האוזניות החדשה הראשונה של החברה מזה 6 שנים.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים