הוכרזה: Logitech ERGO K860 – מקלדת ארגונומית אלחוטית

מקלדת Logitech ERGO K860 (מקור logitech)

חברת לוג’יטק (Logitech), אחת מיצרניות הציוד ההיקפי המוכרות בעולם, הכריזה על מקלדת ה-Logitech ERGO K860, מקלדת ארגונומית אלחוטית המגיעה בעיצוב מפוצל שנועד לספק תמיכה משופרת בזמן השימוש תוך כדי שהיא מציעה תמיכה בחיבור לעד 3 מכשירים במקביל.

מקלדת ה-K860 החדשה מצטרפת כפתרון ארגונומי חדש לעכברי ה-MX ERGO ו-MX Vertical, אותו גם סקרנו באתר, כפתרון שנועד להוריד את הלחץ ועומס העבודה על המשתמשים במקלדת על מנת לעזור ולמנוע עייפות משימוש מרובה במקלדת ולמנוע נזק אורתופדי משימוש לא נכון, או לחילופין לאפשר לאנשים עם בעיות אורתופדיות להשתמש במקלדת בצורה נוחה יותר.

המקלדת מגיעה בעיצוב מפוצל שאמור להיות נוח יותר לשימוש כאשר לפי החברה הוא מפחית את סיבוב פרק כף היד של המשתמש ב-25% ומציע תמיכה משופרת ב-54% לעומת מקלדת רגילה. המקלדת תאפשר שימוש בעד 3 מכשירים במקביל דרך חיבור BLE (ר”ת Bluetooth Low Energy), כשהיא מופעלת על ידי זוג סוללות AAA רגילות ומציעה זמן שימוש של עד שנתיים.

מקלדת Logitech ERGO K860 (מקור logitech)

מקלדת ה-ERGO K860 זמינה למכירה במחיר של 130 דולר.

השימוש במקלדת ועכבר ארגונומיים מומלצים במיוחד בעבוד משתמשים העובדים פרקי זמן ארוכים על המחשב על מנת למנוע בעיות אורתופדיות דוגמת תסמונת מנהרת שורש כף היד היכולה להיגרם משימוש ארוך ולא נכון במקלדת והעכבר של המחשב.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים