תאריך ההכרזה ועיצובו של ה-Xiaomi Mi 10 נחשפים בפוסטר של החברה

Xiaomi Mi 10 Poster (תמונה: gizchina) Xiaomi Mi 10 Poster (תמונה: gizchina)

כארבעה חודשים בלבד לאחר שהציגה לעולם את מכשיר הדגל Xiaomi Mi 9T Pro, שיאומי מראה כי היא לא מתכוונת לקחת הפסקה ופוסטר חדש המגיע אלינו דרך הרשת החברתית הסינית Weibo מגלה כיצד ייראה מכשיר הדגל הבא, Xiaomi Mi 10, ומתי זה יוכרז. כאמור, הפוסטר צץ דרך הרשת החברתית Weibo ולא הופץ על ידי מקור רשמי, כך שאף על פי מראהו הרשמי יש להתייחס אליו כהדלפה בלבד.

הפוסטר עצמו מעוצב באווירת חג ראש השנה הסיני המגיע מספר ימים לאחר מועד ההכרזה המצוין על גבי הפוסטר, כאשר בגדול נוכל לראות את הכיתוב Mi 10 בסינית ומעליו את מערכת השבבים Snapdragon 865 5G. הפרט הרשמי הבודד אותו אנחנו יכולים לאשר מהפוסטר הוא קיומה של מערכת השבבים המוזכרת לעיל, אשר את הטמעתה בדגמי ה-Mi 10 אישרה החברה עוד בתחילת חודש דצמבר האחרון.

Xiaomi Mi 10 Poster (תמונה: gizchina)
Xiaomi Mi 10 Poster (תמונה: gizchina)

לצד הכיתוב הגדול ומערכת השבבים נוכל להבחין גם במכשיר עצמו בצבעים שחור ולבן, כאשר החלק העיצובי הבודד שנחשף הוא החלק האחורי. מהמבט הזה ניתן לראות את השפה העיצובית החדשה של שיאומי לחלקו האחורי של מכשיר הדגל שלה, בשעה שזו מזכירה באופן ישיר למדי את השפה העיצובית אותה אימצה החברה עם מכשיר ה-Mi Mix Alpha שהוצג כקונספט והגיע עם מסך העוטף אותו מכל צדדיו.

במערך הצילום המתיישב בתוך הפס הארוך במיוחד אשר תופס את חלקו האחורי של המכשיר ישנם 4 חיישני צילום, כאשר ביניהם נוכל להבחין בספרות 108, אשר כנראה באות להדגיש את קיומו של חיישן ה-108 מגה פיקסל בין ארבעת החיישנים. מעבר לכך, בתחתית הפוסטר נמצא את תאריך ההכרזה של המכשיר אשר צפוי לתפוס מקום ב-11 בפברואר, בבייג’ינג. ב-11 בפברואר, אגב, מתכננת גם סמסונג את אירוע ההכרזה שלה על סדרת הגלקסי S20.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים