“בחורים רעים לתמיד” חוצה את רף ה-100 מיליון דולר בקופות

וויל סמית' ומרטין לורנס מתוך "בחורים רעים 3" וויל סמית’ ומרטין לורנס מתוך “בחורים רעים 3” (תמונה: Sony Pictures)

25 שנים עברו מאז הופיעו וויל סמית’ ומרטין לורנס על המסך הגדול בסרט “בחורים רעים”, ובשנת 2020 החליטו השניים לחזור לסרט שהפך אותם לגיבורי פעולה ולבנות סיפור חדש המתמקד בשני בלשי המשטרה ממיאמי שלא מוותרים לאף אחד ונוהגים להשאיר מאחוריהם הררים של כאוס ובלגן. “בחורים רעים לתמיד” (Bad Boys for Life) עלה למסכי בתי הקולנוע בסוף השבוע האחרון, וגרף כבר מעל 100 מיליון דולר, אך לא נראה שהוא יצליח לשחזר את ההצלחה של קודמיו.

הסרט החדש, והשלישי בסדרה, הכניס בסוף השבוע הראשון להקרנתו בעולם כ-106 מיליון דולר, סכום לא נמוך בהתחשב בתקציב של 90 מיליון שסיפקו באולפני סוני להפקת הסרט, אך עם הצלחה מצומצמת למדי בשווקים אשר מחוץ לארה”ב. בתוך ארה”ב הכניס הסרט סכום נאה של כ-68 מיליון דולר, כשמחוצה לה נסגר סוף השבוע הראשון עם כ-38 מיליון “בלבד”.

מבט לאחור לשני הסרטים הקודמים מראה כי הצלחתם בקופות של “בחורים רעים” (141 מיליון) ו”בחורים רעים 2″ (273 מיליון), נבעה רבות מתקופתם בבתי הקולנוע מחוץ לארה”ב, מה שככל הנראה מעיד על כך שלא נראה שחזור של ההצלחות ההן גם עם הסרט החדש.

“בחורים רעים לתמיד” חוזר לעיר מיאמי על מנת לעקוב אחר שני בלשי המשטרה המצטיינים, שכעת הם כבר מבוגרים יותר. דמותו של לורנס כבר הופכת לסבא, והוא שוקל פרישה מכוחות המשטרה, בעוד דמותו של וויל סמית’ נתקלת בדמויות מעברו שחוזרות לרדוף אותו. יחד עם צוות שוטרים חדש ועדכני, כי בכל זאת צריך להתאים את הדברים לתקופה שלנו, הם יחזרו להוביל מרדף אחר הפושעים החדשים שמבקשים לעשות טרור בעיר שלהם.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים