הוכרז: Garmin tactix Delta – דור רביעי לשעונים הטקטיים החכמים

שעון tactix Delta (מקור גרמין)

חברת גרמין (Garmin) הכריזה על על הדור הרביעי של שעוני ה-Tactix Delta, שעוני ספורט חכמים חדשים מהסדרה ה”טקטית” של החברה שנועדה לא רק לחובבי ספורט, אלא בעיקר לחיילים. השעון מגיע עם מסך 1.4 אינץ’ מצופה זכוכית ספיר ומסגרת עשויה פלדה מצופת DLC (ר”ת Diamond-like Carbon), כשהוא עומד בתקן MIL-STD-810 של צבא ארה”ב.

שעון ה-Tactix החדש מזכיר בצורה מסויימת את שעון ה-Fenix 6 של החברה בזכות מסך ה-1.4 אינץ’ שלו, אך בניגוד לשעון הספורט הרגיל, החברה הוסיפה לו תכונות מתקדמות יותר למשתמשים צבאיים עם “מצב התגנבות” (stealth mode) המנטרל את אפשרויות האחסון ושיתוף המידע של השעון, כמו גם “מתג הריגה” (kill switch) למחיקה מלאה של המידע מהשעון.

כשעון שמכוון לכוחות הצבא והביטחון, גרמין הוסיפה לו מספר מצבים מתקדמים שלא ניתן למצוא בשעון חכם רגיל, זאת בנוסף ליכולות השעון החכם הרגילות כמו קבלת התראות או ניגון מוזיקה. ניתן למצוא ב-Tactix מצב ראיית לילה חכם שנועד לראיה באמצעות אמצעי ראיית לילה, מצב JUMPMASTER לחישובי וניווטי צניחה ומצב ניווט כפול המציג נקודת ציון UTM (ר”ת universal transverse mercator) רגילה, ובנוסף נקודת ציון לפי ה-MGRS (ר”ת military grid reference system) הצבאי.

 

שעון tactix Delta (מקור גרמין)

בדומה לשעוני גרמין האחרים, ה-Taxtix מגיע עם אורך חיי סוללה מרשים שנע בין 21 יום במצב שעון חכם ועד 80 יום במצב חיסכון, כאשר הפירוט המלא עומד על:

  • מצב שעון חכם – עד 21 יום.
  • מצב GPS – עד 60 שעות.
  • מצב GPS עם מוזיקה – עד 15 שעות.
  • מצב GPS חסכוני – עד 120 שעות.
  • מצב Expedition – עד 46 יום.
  • מצב חיסכון – עד 80 יום.

שעון ה-Tactix Delta החדש זמין למכירה במחיר של 900 דולר.

השעונים הרגילים של גרמין נועדו בעיקר לספורטאים, כאשר סדרת ה-Tactix והדור הרביעי של שעון ה-Tactix Delta לוקחים את כל היתרונות של השעונים החכמים הרגילים של החברה ומוסיפים להם תכונות יעודיות בעבור משתמשים מהצבא וכוחות הביטחון, שיכולים לשפר את הביצועים שלהם בשטח, בין אם מדובר בניווט או בצניחה ממטוס.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים