דיווח: אלו המחירים של דגמי ה-Galaxy S20 וה-Galaxy Z Flip

לוגו Samsung צילום: רונן מנדזיצקי, גאדג’טי

רק לפני מספר ימים גילינו חלקים מרכזיים ממפרטו של ה-Galaxy Z Flip, וכעת אנו נחשפים אל מחיריהם של כל דגמי ה-Galaxy S20, בנוסף למחירו של המכשיר המתקפל הבא מבית סמסונג. המדליף Max Weinbach הוסיף לדיווחו וגילה גם חלקים נוספים ממפרטו של ה-Galaxy S20 Ultra יחד עם הצבעים בהם הוא יגיע.

על פי דבריו של המדליף, מחירו של ה-Galaxy S20 5G ינוע בין 900 ל-1000 אירו, בשעה שמחירו של דגם ה-Galaxy S20 Plus 5G ינוע בין 1050 ל-1100 אירו ומחירו של ה-Galaxy S20 Ultra 5G יעמוד על 1300 אירו. כמובן שיש להדגיש כי כל הגרסאות הללו תומכות ברשת הדור החמישי (5G), מה שמקפיץ במעט את מחירן, ועקב כך מקס המשיך את דיווחו עם המחירים לדגמי הדור הרביעי בסדרה.

במידה ותרצו להוציא פחות כסף על המכשיר הבא שלכם במחשבה שפריסתה של רשת הדור החמישי עדיין לא בשלה מספיק, תוכלו לעשות זאת ולחסוך 100 אירו לכל גרסה שתבחרו. בעקבות הפרט הזה, מחירי הגרסאות יורדים ל-800-900 אירו ל-Galaxy S20, כשה-Galaxy S20 Plus יורד ל-950 אירו וגרסת האולטרה פוגשת תג מחיר נמוך יותר של 1200 אירו.

עם זאת, הוא מוסיף ומציין כי המחירים הללו נוגעים למטבע האירו, וכנראה שמחירי המכשירים בדולר יהיו פחותים. על פי דבריו, המחירים בדולר יעמדו על 850, 950 ו-1200 דולר, בהתאמה, עבור דגמי הגלקסי S20, הגלקסי S20 פלוס והגלקסי S20 אולטרה. בנוסף לכך, מחירו של ה-Galaxy Z Flip עתיד להסתכם ב-1400 דולר, אך על פי המדליף, תג מחיר הנ”ל צפוי להשתנות לפני מועד ההכרזה.

כמו כן, המדליף מספר כי כל רוכשי ה-Galaxy S20 Ultra יוכלו ליהנות מיכולות זום חדשות המגיעות לזום היברידי עד פי 30 וזום דיגיטלי עד פי 100. על פי דבריו, מקורותיו טוענים כי הזום ההיברידי הינו זום ללא ירידה באיכות כלל, כך שנצטרך להמתין ולראות כיצד הטענה הזו עומדת במבחן המציאות. בגזרת הצבעים, הטלפון החדש של סמסונג צפוי להיות זמין בצבעים שחור, כחול, ורוד ואפור, עם גיוון לפי איזורים שונים.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים