אפליקציית וואטסאפ מקבלת עדכון בטא עם מצב לילה חדש

אפליקציית וואטסאפ צילום: רונן מנדזיצקי, גאדג’טי

מצב הלילה, או Dark Mode, חילחל לחלקים רבים בעולמותינו הדיגיטליים בתקופה האחרונה, כשיצרניות טלפונים החלו להוסיף אפשרויות להשחרת ממשק המשתמש באופן מובנה ואפליקציות רבות סיפקו אפשרות להצגת ממשק עם צבעים כהים גם במקומות בהם מצב הלילה אינו זמין באופן מובנה. האחרונה לשווק מצב זה היא וואטסאפ (WhatsApp) של פייסבוק, שבגרסת הבטא האחרונה שלה למכשירי אנדרואיד מגיעה עם פונקציה חדשה של “ערכת נושא” (Theme) שמאפשרת בחירה בין מצב כהה ובהיר.

וואטסאפ אינה האפליקציה הראשונה של פייסבוק שמקבלת את העדכון למצב הלילה, כשאפליקציות מסנג’ר ואינסטגרם כבר החילו את האפשרות עבור כלל המשתמשים. אם נרשמתם מבעוד מועד לקבלת גרסאות הבטא של וואטסאפ, תוכלו לעדכן כעת לגרסה האחרונה ולבחור באפשרות החדשה, ואם לא – יהיה עליכם להמתין עד שתחליט החברה להפיץ את זו עבור כלל המשתמשים.

מצב הלילה החדש באפליקציה לא פועל באופן אוטומטי מייד עם העדכון, גם אם הטלפון שלכם כבר הוגדר מבעוד מועד לעבודה במצב כהה.

אפליקציית וואטסאפ במצב כהה (תמונות מסך)
אפליקציית וואטסאפ במצב כהה (תמונות מסך)

כדי להפעיל את האפשרות החדשה, במידה ויש לכם את גרסת הבטא העדכנית במכשיר מבוסס אנדרואיד:

  • גשו להגדרות האפליקציה במכשיר
  • בחרו בתפריט “צ’אטים”.
  • התקדמו לאפשרות “ערכת נושא”, ובלחיצה על זו תוכלו לבחור בין ערכת נושא בהירה (נקראת “תאורה”) או כהה, כשישנה אפשרות להתאים את ערכת הנושא גם לברירת המחדל של מערכת הטלפון שלכם.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים