נייד ה-ASUS Zephyrus G14 מגיע לישראל

תצוגת AniMe Matrix בגב ה-Zephyrus G14 (מקור אסוס)

חברת אסוס (ASUS) השיקה היום (ב’, 27.1) את ה-Zephyrus G14 בישראל. מדובר בנייד גיימינג שרק הוכרז בתערוכת CES 2020 בתחילת החודש, כשהוא טוען לכתר נייד הגיימינג החזק בעולם בגודל 14 אינץ’ בזכות מעבד Ryzen 4000 מהדור האחרון של AMD וכרטיס מסך GeForce RTX של חברת nVidia.

נייד ה-Zephyrus G14 החדש של ASUS משלב בין הרצון במחשב נייד קטן ונוח לנשיאה ובין הרצון לקבל ביצועי גיימינג גבוהים לשם יצירת נייד גיימינג נוח לנשיאה, כאשר החברה הצליחה לדחוס בנייד בעל מסך 14 אינץ’, שמגיע ברזולוציית WQHD ב-60Hz או FHD ב-120Hz, מפרט מרשים במיוחד יחסית לעובי של 17.9 מ”מ ומשקל של 1.6 ק”ג.

מתחת למכסה אפשר למצוא מעבד ברמה של עד Ryzen 7 4800HS, גרסת 35W של מעבד ה-Ryzen 7 4800H החדש של AMD, יחד עם כרטיס מסך ברמה של עד GeForce RTX 2060 של nVidia, שילוב עוצמתי ביותר בעבור הגודל הזעיר של הנייד, שיאפשר לו להריץ בקלות משחקים בבית ובדרכים.

זמן הסוללה של הנייד יעמוד על יותר מ-10 שעות שימוש, כאשר הוא מגיע עם תמיכה בטעינה מהירה דרך חיבור המטען היעודי או USB-C. הנייד עצמו יהיה זמין בצבע אפור (Eclipse Gray) או לבן (Moonlight White).

בעוד בניידי גיימינג רגילים אנו מוצאים לרוב תאורת RGB מובנית, ASUS שילבה ב-Zephyrus G14 פתרון לא שגרתי בגב מסך הנייד בשם AniMe Matrix, מטריצת לדים המורכבת מיותר מ-1000 נוריות לד קטנות על המכסה בחלקו האחורי של הנייד, עליהן ניתן לשלוט מהנייד עצמו ולהציג תמונות שונות ואף אנימציות בסיסיות.

מפרט טכני:

  • מעבד – ברמה של עד AMD Ryzen 7 4800HS.
  • זיכרון – עד 32GB DDR4.
  • אחסון – SSD של עד 1TB.
  • כרטיס מסך – עד GeForce RTX 2060 6GB GDDR6.
  • מסך – 14 אינץ’ ברזולוציית WQHD בתדר 60Hz או FHD בתדר של עד 120Hz.
  • משקל – 1.6 ק”ג.

נייד ה-Zephyrus G14 יהיה זמין לרכישה אצל המשווקים המורשים במחיר של החל מ-4,690 ש”ח.

נייד ה-G14 החדש מגיע כחלק מגל ניידים הצפויים להגיע עם מעבדי ה-Ryzen של AMD, שינסו לשחזר את ההצלחה של החברה בתחום המחשבים הנייחים גם בניידים, כאשר במקרה של ה-G14 חברת ASUS הצליחה לשלב תכונה ייחודית למדי בדמות ה-AniMe Matrix המייחד אותו לעומת ניידים אחרים.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים