מקרן הקול Beosound Stage של Bang & Olufsen מגיע לישראל

מקרן קול Beosound Stage (מקור B&O)

הסאונד בר הראשון של מותג האודיו הדני Bang & Olufsen, ה-Beosound Stage, מגיע לישראל ויאפשר לשדרג את חוויית האודיו של כל טלוויזיה עם לא פחות מ-11 רמקולים מובנים המגיעים עם מגבר 50W נפרד לכל אחד מהם ותמיכה בהזרמת אודיו משירותי הסטרימינג המובילים דרך חיבור Chromecast מובנה של גוגל ו-AirPlay 2 של אפל.

ה-Beosound Stage החדש יצטרף לסדרת מוצרי ה-B&O הזמינים למכירה בארץ כבר היום דרך חברת ביקונקט טכנולוגיות, היבואנית הרשמית של B&O בישראל, כאשר בניגוד לפתרונות קודמים של החברה, ה-Beosound Stage הוא מקרן הקול האוניברסלי הראשון של החברה שיוכל לעבוד עם כל טלוויזיה התומכת בחיבור HDMI ARC.

את הסאונד מספק ה-Stage דרך 11 מגברי 50W מובנים המפעילים 4 וופרים בגודל 4 אינץ’, 3 טוויטרים בגודל 3/4 אינץ’ ו-4 רמקולי טווח מלא (full range) בגודל 1.5 אינץ’. מלבד השימוש כמקרן קול לטלוויזיה, ה-Stage יוכל לעבוד גם כשהטלוויזיה כבויה ולהשתמש בשירותי הזרמת אודיו דרך Chromecast מובנה, Airplay 2 של אפל וחיבור Bluetooth רגיל, תוך כדי שהוא תומך בטכנולוגיית Multiroom להשמעת מוזיקה מסוכנרת ברחבי הבית עם רמקולים תואמים.

מקרן קול B&O Beosound Stage (צילום: רונן מנדזיצקי, גאדג'טי)
מקרן קול B&O Beosound Stage (צילום: רונן מנדזיצקי, גאדג’טי)

ה-Beosound Stage יגיע ב-3 אפשרויות צבע, גוף אלומיניום כסוף עם בד שחור, גוף אלומיניום ברונזה עם בד קרם או גוף עץ אלון מעושן עם בד אפור כהה, כאשר כל אפשרויות הבד יגיעו מבית KVADRAT.

מקרן הקול Beosound Stage יהיה זמין למכירה בישראל החל ממחיר של 5,990 שקלים (מחיר תלוי עיצוב\צבעים).


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים