מכשיר ה-Galaxy Note 10 Lite נוחת בישראל במחיר 2299 שקלים

Galaxy Note 10 Lite (תמונה: Samsung) Galaxy Note 10 Lite (תמונה: Samsung)

כשאנו במרחק של כשבוע מההכרזה על סדרת ה-Galaxy S20, מודיעה היום (א’, 2.2.2020) סמסונג על השקתו של מכשיר ה-Galaxy Note 10 Lite בישראל. הטלפון החדש נחשף לראשונה לפני כחודש בלבד ועושה כעת דרכו לארץ במחיר של 2,299 שקלים, כשהוא יהיה זמין בצבעים שחור וכסוף בלבד, ויגיע עם עט הסטיילוס S-Pen עם תמיכה בקישוריות בלוטות’ (BLE) לשליטה ומתן פקודות מהאוויר.

גלקסי נוט 10 לייט – מפרט טכני

אף ששמו של הטלפון החדש מעיד על כך שהוא מיועד להיות גרסה צנועה יותר של מכשיר הנוט 10, ישנם מספר מקומות בהם הוא דווקא מציג נתונים טכניים עדיפים, כמו סוללה גדולה יותר ומצלמת סלפי בעלת חיישן עתיר פיקסלים. את דגם ה-Note 10 Lite ניתן להשוות ל-Note 10 Plus בשל גודלו, אך מפרטו הטכני שונה.

בקדמת המכשיר ניתן למצוא מסך Super AMOLED בגודל 6.7 אינץ’, אך לעומת דגם הפלוס בסדרה, כאן מוגבלת רזולוציית התצוגה המירבית עד +Full HD בלבד, ובפריסה של 1080×2400 פיקסלים. בראש התצוגה, כשהיא מסתתרת בתוך חור קטן, ממוקמת מצלמת סלפי בעלת חיישן 32 מגה-פיקסל, ומתחת לתצוגה עצמה תוכלו למצוא חיישן טביעות אצבע ביומטרי שיופעל בנגיעה בחלקו התחתון של המסך.

בגבו של ה-Galaxy Note 10 Lite מתמקם מערך צילום ראשי משולש, עם שלושה חיישני 12 מגה-פיקסל, אלו יאפשרו צילום במצב זום אופטי וכן אפשרות לצילום בזווית רחבה בת 123 מעלות.

מתחת למכסה המנוע משלבת סמסונג בטלפון את מערכת השבבים Exynos 9810 המיוצרת בתהליך 10nm ומגיעה עם מעבד 8 ליבות בחלוקה ל-4 ליבות חזקות בתדר מירבי של 2.7 גיגה-הרץ, ו-4 ליבות חסכונית בתדר 1.7 גיגה-הרץ. לצד זו, נמצא בגרסת המכשיר המגיעה לישראל זיכרון של 8 גיגה-בייט ורכיב אחסון מובנה בנפח 128 גיגה-בייט, כשסוללת 4,500mAh מניעה את הפעולות מאחור ואף תומכת בטעינה מהירה בהספק של עד 25W.

error


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים