כריס רוק וסמואל ג’קסון מככבים בטריילר ראשון לריבוט של סדרת סרטי “המסור”

תמונה: Lionsgate

אם התגעגעתם לסדרת סרטי “המסור” (Saw), תשמחו לשמוע שהיא זוכה לחיים חדשים עם הריבוט “ספירלה: מסיפרו של המסור” (Spiral: From the Book of Saw) בכיכובם של כריס רוק וסמואל ג’קסון. הטריילר הראשון לסרט התשיעי בסדרה חוזר למקורות, עם לא מעט קטעים שיזכירו לכם את החלקים האהובים מהסרט הראשון.

לא מדובר בהמשך ישיר של הסרטים הקודמים, ועם הרוצח “ג’יגסו” (Jigsaw) סיימנו, אך הוא כן מתרחש באותו עולם בו האירועים המקוריים בסדרה התרחשו. עד כה הפרטים אודות הסרט היו מעטים מאוד והוא נשמר תחת מעטה של מסתורין, כנראה כדי לספק את תחושת ההפתעה שהסרט הראשון הביא עימו.

סדרת סרטי “המסור” הפכה במרוצת השנים לאחת מסדרות האימה האהובות והמצליחות ביותר. היא מתאפיינת בהפקות זולות יחסית, שגם היו חלק מהקסם שלה, שעד כה גרפו רווחים מרשימים מאוד עם הכנסות של מעל למיליארד דולר. אחד ממעריציה הגדולים הוא כריס רוק, שהחל לעבוד על הסיפור ל”ספירלה” והיה גורם עיקרי בדחיפת הפרוייקט קדימה.

קשה שלא לצחוק כאשר רואים את כריס רוק על המסך. אחרי הכל מדובר בקומיקאי מהמוערכים בארה”ב, שממעט לשחק בתפקידים דרמטיים, אמנם גם הקומדיות בהן הוא משתתף כוללות התעסקות עם נושאים לא פשוטים בחברה האמריקאית. אליו מצטרף סמואל ל. ג’קסון, ויחד הם מביאים איכויות שלא בדיוק שמו עליהן דגש בסרטים הקודמים. אנחנו יכולים לצפות שהסרט יהיה ממוקד בדמויות וסיפורן האישי, לצד סצינות מותחות וכנראה גם רציחות יצירתיות.

כריס רוק מתוך "ספירלה"
תמונה: Lionsgate

 

אחד המוטיביים המרכזיים בסרט החדש הוא ההתמקדות ברציחות של שוטרים, דבר שכן הופיע בסרטים קודמים בסדרה. זאת ניתן לראות בבירור עם סצינת פתיחת קופסה על ידי דמותו של כריס רוק, שככל הנראה עושה הומאז’ לסצינה המפורסמת מהסרט “שבעה חטאים”. באופן כללי, הצילום והמתח של הטריילר מעבירים תחושה מאוד דומה לסרטו המוערך של דייוויד פינצ’ר, זאת תוך התרחקות של הריבוט מהאופי המעט זול שאפיין את הסרטים הקודמים.

הסרט “ספירלה” יגיע לאולמות הקולנוע בארה”ב ב-15 למאי.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים