משחק חדש בסדרת Call of Duty יגיע בסתיו 2020

במהלך שיחה עם משקיעיה, אקטיביז’ן אישרה כי משחק חדש בסדרת Call of Duty יגיע בסתיו הקרוב. עם זאת, החברה לא נקבה בשם הסטודיו המפתח את המשחק, וגם הזהירה מראש כי המשחק הבא בסדרה הולך להצליח פחות מ-Modern Warfare, שהצליח מאוד בשנה האחרונה. למרות ההצהרות כי המשחק “מעורר עניין פנימי” בין עובדי החברה, נראה כי אקטיביז’ן לא בונה על הכותר הבא בסדרה שיצליח באופן מסחרר.

דבריה של אקטיביז’ן לא טיפוסיים לחברה. בדרך כלל, אקטיביז’ן מודיעה מראש איזה סטודיו מפתח את כותר Call of Duty הבא. עד כה, המשחקים פותחו ברוטציה בין החברות Sledgehammer Games, Treyarch, ו-Infinity Ward, אולם הפעם אקטיביז’ן סירבה לפרט אודות המפתחים. שמועות החלו לצוץ אודות בעיות בזמן הפיתוח והטלת המשימה על סטודיו אחר. היות ופיתוח משחק כמו Call of Duty היא מלאכה המצריכה זמן ועבודה רבה, שינוי שכזה יכול להיות הרסני עבור המשחק.

לפי דיווח של האתר Kotaku, היו אלה Sledgehammer Games שהתחילו לפתח את המשחק בשנה שעברה, בחודש מאי, ולצידם הסטודיו Raven Software שנקרא לתמוך ב-Sledgehammer במהלך הפיתוח. לפי הדיווח, Sledgehammer נקלעו לצרות במהלך העבודה, אולי כתוצאה ממתיחות בין עובדי הסטודיו לבי Raven. אקטיביז’ן נאלצה להתערב ולהעביר את מלאכת הפיתוח ל-Treyarch. אם הדבר נכון, החלפת הידיים יכולה לפגוע במשחק ולכן לגרום לאקטיביז’ן להודיע כי הוא לא עומד להצליח, כפי שאכן הודיעה למשקיעים.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים