רשמי: סדרת ה-Xiaomi Mi 10 תוכרז ב-13 בפברואר; העיצוב המלא נחשף

Xiaomi Mi 10 Poster (תמונה: טוויטר/שיאומי) Xiaomi Mi 10 Poster (תמונה: טוויטר/שיאומי)

לאחר שגילתה באופן רשמי כי סדרת ה-Xiaomi Mi 10 תהיה הראשונה להשתמש בזיכרון ה-LPDDR5 מבית מיקרון (Micron), שיאומי משחררת מספר טיזרים לקראת הגעתה של הסדרה, כשאת אירוע הכרזתה היא תקיים ב-13 בפברואר. את כל הטיזרים פרסמה החברה דרך חשבון ה-Weibo שבבעלותה, שם היא הציגה הסבר מעניין אודות תאריך ההכרזה של המכשירים.

בתחילה, החברה פרסמה טיזר בו אנחנו רואים בגדול את הכיתוב Wi-Fi 6, כשמתחתיו נכתב גם 5G, מה שמעיד כי המכשירים יתמכו גם בגלישה מהירה על גבי תקן הרשת האלחוטית Wi-Fi 6, וגם שהם יגיעו עם תמיכה בגלישה ברשת הדור החמישי. מיד לאחר מכן פרסמה שיאומי טיזר נוסף, בו נכתב בגדול השם UFS 3.0 עם תצוגה ויזואלית היישר מתחת, מה שמספר לנו כי בנוסף לזיכרון העבודה המהיר מסוג LPDDR5, החברה תשתמש גם בנפח אחסון מהיר מסוג UFS 3.0.

ההודעה הכמעט אחרונה אשר פורסמה בגזרה הרשמית של הדברים היא ההודעה על אירוע ההכרזה, כשזה יתפוס מקום ב-13 בפברואר וישודר לקהל בפעם הראשונה דרך האינטרנט. עקב כך, האירוע לא יתקיים כהרגלה של החברה עם קהל גדול של אנשים אשר מגיעים לראות את המכשירים לראשונה. הסיבה לכך כנראה נובעת מווירוס הקורונה שמתפרץ ברגעים אלו ברחבי סין, אך החברה לא העניקה לכך התייחסות רשמית.

Xiaomi Mi 10 5G & Xiaomi Mi 10 Pro 5G (תמונה: Twitter/Xiaomishka)
Xiaomi Mi 10 5G & Xiaomi Mi 10 Pro 5G (תמונה: Twitter/Xiaomishka)

לאחר הפרסום הנ”ל אשר מדבר על כך שהאירוע יתקיים דרך הרשת בלבד, החברה פנתה לחשבון הטוויטר שבבעלותה ושם פרסמה כי את אירוע ההכרזה לקהל הרחב היא תקיים במסגרת תערוכת MWC ב-23 בפברואר. לפרסום בטוויטר הוסיפה החברה תמונה עם הכיתוב “Xiaomi New Product Launch“, אך עקב כך שלצד הכיתוב ניתן להבחין בספרות 10 בגדול מאוד, לא נותר הרבה מקום לספק אודות איזה מכשיר מדובר.

מעבר לגזרה הרשמית, העיצוב הרשמי של המכשירים דלף לרשת דרך פוסטרים רשמיים שהודלפו, ובהם ניתן לראות את דגמי ה-Xiaomi Mi 10 5G וה-Xiaomi Mi 10 Pro 5G במלואם. בפוסטר הראשון בנושא אנחנו מסתכלים על ה-Xiaomi Mi 10 Pro 5G בצבע כחול, כשבחזיתו נמצא מסך מקומר בגודל 6.4 אינץ’, בקצב רענון של 120 הרץ, ברזולוציית +Full HD ובפריסה של 2080 על 1080 פיקסלים.

מתחת לתמונתו של המכשיר ניתן להבחין בכיתוב המציג חלק ממפרטו, ושם נכתב כי זה מגיע עם מערכת השבבים Snapdragon 865, יחד עם תמיכה בשמע סטריאופוני מאוזן ועם חיישן ראשי ברזולוציית 108 מגה פיקסל המאפשר ביצוע זום עד פי 50. בחזרה לתמונתו של הטלפון, פה נוכל לגלות כי בחלקו האחורי של המכשיר ישנם 4 חיישני צילום, כשביניהם ממוקמים זוג חיישנים נוספים שתפקידם אינו ידוע, ומתחת לכל העדשות נמצא מבזק לד.

על פי הדיווחים והשמועות, החיישנים הללו יגיעו ברזולוציות של 108 מגה פיקסל כפי שנאמר לעיל, לצד 16 מגה פיקסל לחיישן המשני, 12 מגה פיקסל לחיישן השלישי ו-5 מגה פיקסל לחיישן הרביעי. בנוסף לכך, בחזיתו של המכשיר ממקמת החברה מצלמת סלפי בתצורת חור בחלקה העליון והשמאלי של התצוגה.

דרך פוסטר נוסף שהודלף לרשת, אנחנו מקבלים מבט נוסף על מכשיר ה-Xiaomi Mi 10 Pro 5G, אך הפעם ממוקם בין חלקו האחורי לקדמי דגם ה-Xiaomi Mi 10 5G הסטנדרטי בצבע ירוק. על פי הפוסטר, ההבדל הניכר היחיד בין השניים מתגלה כאשר אנחנו רואים שהדגם הסטנדרטי אינו מגיע עם זוג החיישנים המסתוריים אשר נמצאים בדגם הפרו. עוד בגזרת הפוסטר הנ”ל נוכל לראות כי המכשירים תומכים בהסרטת וידאו ברזולוציית 8K, זאת בדומה לדיווחים המספרים כי גם סדרת ה-Galaxy S20 תתמוך בפיצ’ר המוזכר.

אם כל המידע המדובר עדיין לא מספיק, ניתן לציין כי בשלב הזה ידוע לנו גם כי דגם ה-Xiaomi Mi 10 Pro 5G עתיד להגיע עם סוללה גדולה בקיבולת של 5250 מיליאמפר/שעה, כשהוא תומך בטעינה מהירה במיוחד בהספק של 66 וואט אשר תטעין את המכשיר מ-0 ל-100 תוך 35 דקות. בנוסף, המכשיר צפוי להגיע בגרסאות המציעות בין 8 ל-16 גיגה-בייט של זיכרון עבודה.

כאמור, על המכשירים תכריז החברה לראשונה דרך אירוע אינטרנטי ב-13 בפברואר, בשעה שהכרזה נוספת לקהל תתרחש ב-23 בפברואר במסגרת תערוכת MWC בברצלונה.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים