הוכרזו: +Samsung Galaxy Buds – אוזניות TWS עם זמן סוללה של עד 11 שעות

אוזניות +Galaxy Buds (מקור סמסונג)

בנוסף למכשירי ה-Galaxy S20 ו-Galaxy Z Flip שהכריזה עליהם סמסונג (Samsung) במהלך אירוע ה-Unpacked 2020, החברה הציגה גם אוזניות חדשות – +Galaxy Buds, גרסת 2020 לאוזניות ה-Galaxy Buds שהוצגו ב-2019, כאשר הן מגיעות באיכות שמע משופרת, זמן סוללה משודרג ולראשונה תמיכה מלאה במערכת ההפעלה iOS של אפל.

ההכרזה החדשה מאשרת את המידע מהדלפת המידע האחרונה על אוזניות ה-Buds החדשות, כאשר הן יגיעו עם זוג דרייברים (טוויטר ו-וופר), במקום דרייבר בודד הקיים ב-Buds וצמד מיקרופונים חיצוניים במקום מיקרופון בודד. המעבר לצמד דרייברים יאפשר לאוזניות להציע איכות שמע גבוהה יותר מבעבר ושמע ברור יותר בשיחות.

אוזניות ה-Buds החדשות יגיעו עם סוללת 85mAh מובנית ו-270mAh נוספים במארז הטעינה, שיספיקו לעד 11 שעות מוזיקה בטעינה בודדת או 22 שעות יחד עם מארז הטעינה, אשר תומך בטעינה אלחוטית בנוסף לחיבור הטעינה החוטי מסוג USB-C, ותמיכה בטעינה מהירה שתאפשר שימוש של 60 דקות בטעינה של 3 דקות בלבד.

Galaxy Buds Plus (צילום: רונן מנדזיצקי, גאדג'טי)
Galaxy Buds Plus (צילום: רונן מנדזיצקי, גאדג’טי)

אוזניות ה-Galaxy Buds Plus החדשות יהיו זמינות במחיר של 150 דולר החל מה-14.2, כאשר הן יהיו זמינות בצבע שחור, לבן, כחול ואדום.

הכרזת אוזניות ה-Buds החדשות שימשה למעשה רק כאישור הסופי למידע אותו קיבלנו בהדלפה הקודמת, כאשר בדומה למידע שהודלף קודם לכן, באוזניות ה-Buds החדשות חסרות את אחת התכונות הפופולריות ביותר בתחום אוזניות ה-TWS לאחרונה, סינון רעשים אקטיבי ANC.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים