צפו בוידאו: מסתורין, יריות וסביבות מרהיבות בטריילר החשיפה של Outriders

לאחר שהוכרז במהלך תערוכת E3, המשחק המסקרן Outriders מקבל כעת טריילר חשיפה. בטריילר ניתן לקבל הצצה לכמה מהסביבות המרהיבות שניתן יהיה לחקור, וטעימה מהקרבות שאנו צפויים להתקל בהם במהלך המסע שלנו לגלות מהיכן מגיע האות המסתורי שאליו אנו מנסים להגיע. המשחק מפותח על ידי חברת People Can Fly, ומתוכנן לצאת בחודש ספטמבר ל-PlayStation 4, Xbox One ולמחשב האישי.

המשחק מתרחש בעולם בשם Enoch שבו בני האדם הם אורחים. מלבד בני אדם ניתן למצוא חייזרים ברחבי העולם, ולא כולם ידידותיים. נראה כי נוכל ליצור דמות (Outrider) משלנו ולבחור מבין שלל יכולות שיעזרו לנו להלחם בנחילי החייזרים שיתקפו אותנו. לצד זאת, נחקור מגוון איזורים ונגלה רמזים על ציווילזציות עתיקות. לדמויות יש יכולות שונות אותן ניתן להפעיל כמו הקפאת אויבים, ירי קרני אנרגיה ויצירת מגנים, ונראה כי השילוב בין היכולות הללו יעזור לכם מאוד במהלך הקרבות שבדרך.

בבסיסו, Outriders הוא משחק Co-op המאפשר לעד שלושה שחקנים לצאת יחדיו להרפתקה, אך ניתן לשחק גם לבד. נראה כי ישנם במשחק אלמנטים של משחק תפקידים, אולם עיקר העניין יתרכז בקרבות. People Can Fly, החברה המפתחת את המשחק, מוכרת בעיקר בזכות Bulletstorm – כך שניתן לצפות שלא יחסרו קרבות מהירים ומאתגרים במשחק.

בתיאור הטריילר נכתב:

עם סיפור עשיר הנפרש על פני עולם נרחב, תעזבו מאחוריכם את שכונות העוני והפחונים של First City, ותצאו לחקור את היערות, ההרים והמדבר במרדף אחר אות מסתורי.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים