חברת Remedy עובדת על שלושה משחקים חדשים

נראה כי אנו צפויים לקבל כמות תוכן משמעותית מחברת Remedy: החברה, שאחראית על משחקים כמו Alan Wake, Quantum Break ו-Control שיצא בשנה שעברה, עובדת על שלושה משחקים חדשים כעת. כך עולה מדו”ח פיננסי של החברה שפורסם כעת. זאת, בנוסף לשתי חבילות הרחבה שהוכרזו בספטמבר עבור Control, שאחת מהן צפויה להגיע כבר באמצע השנה הנוכחית.

מבין שלושת המשחקים עליהם עובדת החברה אנו כנראה יודעים את מירב הפרטים על CrossFireX. מדובר בגרסה המערבית של Crossfire, משחק היריות החינמי מגוף ראשון שהפך ללהיט במזרח, ובפרט בסין. למעשה, Crossfire הפך למשחק הפופלארי ביותר בעולם עם למעלה מ-660 מליון שחקנים, רובם ממדינות המזרח הרחוק. על Remedy הוטל לפתח קמפיין לשחקן-יחיד עבור המשחק לקראת ההשקה המערבית המחודשת שלו.

Remedy הזכירה את שמו של משחק נוסף – Vanguard. מדובר במשחק “חי”, בדומה ל-Destiny ול-The Division, שנועד לספק לשחקנים חוויה מתמשכת באינטרנט ולהתפתח עם הזמן. לפי הדו”ח, החברה שואפת “לשלב חוויות מולטיפלייר ארוכות טווח, מבוססות שירות, עם אפשרויות המשחק הייחודיות של Remedy”. החברה ידועה במשחקים המגוונים שלה, שלעתים נדירות מזכירים אחד את השני, כך שמעניין לראות כיצד Remedy תשלב את רעיונותיה במשחק בסגנון זה.

לבסוף, הפרויקט המסתורי ביותר של Remedy הוא כנראה גם זה שמעורר את ההתרגשות הרבה ביותר: כותר חדש שישתמש “במותגים של Remedy”. ייתכן ומדובר ברמיזה להמשך עבור משחק קיים, כמו Alan Wake, או במותג חדש לגמרי – אך מבין השלושה סביר להניח כי המשחק הזה יהיה קרוב יותר למשחקים שהתרגלנו לקבל מהחברה, עם סיפור לשחקן יחיד. למשחק עדיין אין שם רשמי, ולא ידועים עליו פרטים נוספים.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים