הדלפה: עיצובו המלא של ה-Galaxy A70e נחשף ומכוון לשוק הנמוך

Samsung Galaxy A70e (תמונה: compareraja) Samsung Galaxy A70e (תמונה: compareraja)

בשעה שמכשיר ה-Galaxy A71 עושה את צעדיו הראשונים בארץ, מכשיר נוסף בסדרת ה-Galaxy A70 צץ מן הצללים וזה עונה לשם Galaxy A70e, כשהוא מתיימר לקחת את שם הסדרה ולכוון לשוק הנמוך. עם זאת, ראוי לציין כי ההדלפה, אשר מגיע אלינו מהמדליף המוכר OnLeaks כוללת אישור כי ייתכן שזה הוא אינו שמו הסופי של המכשיר ולבסוף נקבל את האחרון תחת מיתוג אחר.

כך או כך, המכשיר המופיע בתמונות כולל מסך בגודל 6.1 אינץ’ בתצורה שטוחה, כשבחלקו העליון והאמצעי ממוקמת מגרעת בתצורת ‘טיפת מים’ ומעליה מתיישבת אפרכסת השמע לצד 3 חיישנים נוספים. שולו התחתון של המכשיר מזכיר לנו את גודלו של השול התחתון במכשיר ה-Galaxy A10, כשגם בכלליות עיצובו החזיתי של המכשיר מזכיר קו עיצובי משותף ל-Galaxy A10.

Samsung Galaxy A70e (תמונה: compareraja)
Samsung Galaxy A70e (תמונה: compareraja)

במעבר לחלקו האחורי, כאן נגלה כי סמסונג עתידה לשלב מערך צילום משולש המיושר לאורכו, כשמתחתיו נמצא את מבזק הלד ולצידו את סורק טביעות האצבע ולוגו החברה. במסגרתו של הסמארטפון ניתן להבחין בכפתורי ויסות הווליום וכפתור ההדלקה והכיבוי בחלקו הימני, כשבתחתית המסגרת מתיישב מחבר טעינה מסוג MicroUSB ולצידו נמצא גריל לרמקול ומיקרופון.

בחלקה העליון של המסגרת ממוקם שקע אוזניות סטנדרטי, כאשר סמסונג החליטה ליישר את המסגרת העליונה והתחתונה, מה שמעניק למכשיר מראה יוקרתי יותר משאר המכשירים המאמצים מסגרת עגולה לחלוטין. בנוסף, מידותיו של ה-Galaxy A70e מתפרסות לאורך של 156.8 מ”מ לאורכו, 76.45 מ”מ לרוחבו ו-9.35 מ”מ המסמלים את עוביו.

מועד זמינותו או מחירו של ה-Galaxy A70e אינם ידועים בשלב זה.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים