משחק האסטרטגיה וניהול המאפייה Empire of Sin נדחה לסתיו

אם המתנתם בציפיה למשחק האסטרטגיה Empire of Sin, שבו אנו מנהלים אימפריית פשע ברחובות שיקאגו בתקופת היובש, כנראה שתצטרכו להמתין קצת יותר. המשחק שהיה מתוכנן לצאת באביב נדחה כעת לסתיו, ובכך מצטרף לגל הדחיות שסחף את תעשיית המשחקים השנה, החל מ-Cyberpunk 2077 ועד ל-Marvel’s Avengers.

Empire of Sin הולך להיות הכותר החדש מבית ג’ון וברנדה רומרו. אלו ג’ון רומרו, שהיה מהמפתחים המקוריים של המשחק Doom, וברנדה רומרו, בעלת נסיון רב וקטלוג משחקים עשיר משלה. שחקנים שמכירים את עבודתם כנראה יתעניינו במיוחד במשחק החדש, שישלב בין אסטרטגיה, טקטיקה בתורות וניהול עסקי. לצד הקרבות על השליטה ברחוב תוכלו גם להשפיע על אנשים באיומים, שכנועים ואפילו פיתוי.

ההודעה על דחיית המשחק הופיעה בחשבון הטוויטר של המפתחים. “כפי שאתם יודעים,” כתבו, “אי אפשר לזרז את יצירתו של ליקר משובח. הדבר נכון גם לפיתוח משחקים. זו הסיבה שהחלטנו לדחות את השקת המשחק לסתיו 2020. אנחנו מעריכים את התמיכה שלכם, וסומכים עליכם שתבינו למה כדאי לבחור באיכות על פני השקה מוקדמת של המשחק. אחרי הכל, כולם יודעים שאתם חייבים להישאר חדים כדי להצליח בשיקאגו.”

Empire of Sin יגיע למחשב האישי, ל-PlayStation 4 ול-Xbox One בסתיו.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים