הוכרז: Sony Xperia 10 Mark II – מכשיר ביניים עם נגיעות משוק הדגל

Sony Xperia 10 Mark 2 (תמונה: סוני) Sony Xperia 10 Mark 2 (תמונה: סוני)

לאחר שהציגה לנו את דגמי הדגל המרהיבים תחת השמות Xperia Pro ו-Xperia 1 Mark 2, סוני חשפה גם את המכשיר המתחרה שלה בשוק הביניים, וזה מגיע עם עיצוב ארוך במיוחד ופיצ’רים שנלקחו היישר משוק מכשירי הדגל. את ה-Xperia 10 החדש סוני מכוונת להתחרות עם מכשירים כדוגמת סדרת ה-Galaxy A של סמסונג, ודגמי ה-Redmi Note של שיאומי.

בחזיתו של ה-Xperia 10 Mark II נמצא מסך בגודל 6 אינץ’, עם פאנל מסוג OLED וזכוכית מסוג גורילה גלאס 6, ברזולוציית +Full HD ובפריסה של 2520 על 1080 פיקסלים. יחס התצוגה מסתכם ב-21 על 9, כך שכל הפעולות שיתבצעו במכשיר יהיו נוחות יותר עקב העובדה שהמכשיר כולל גוף צר המאפשר עבודה על 2 אפליקציות במקביל בחלקים זהים.

גופו של המכשיר מתפרס למידות של 157 מ”מ לאורכו, 69 מ”מ לרוחבו, עוביו מסתכם ב-8.2 מ”מ ומשקלו עומד על 151 גרם בלבד. יחד עם זאת, המכשיר עמיד בפני מים ואבק בתקן IP65 המעניק לו עמידות בפני סילון מים בעוצמה נמוכה למשך 3 דקות, זאת בנוסף לתקן IP68 המעניק לו הגנה מפני טבילה במים עד לעומק של מטר וחצי למשך חצי שעה עם אטימות מוחלטת מפני אבק. עם זאת, בגוף הסמארטפון נמצא כעת גם חיבור לשקע אוזניות סטנדרטי, סורק טביעות אצבע הנמצא במסגרתו ותמיכה בבלוטות’ 5.0 מתחת למכסה המנוע.

גזרת הביצועים של המכשיר מונעת על ידי מערכת השבבים Snapdragon 665, המיוצרת בתהליך 11 ננו-מטר וכוללת 8 ליבות מסוג Kryo 260 בתדר מירבי של 2 גיגה-הרץ. חלקת ריבוי המשימות מתבססת על 4 גיגה-בייט של זיכרון עבודה, לצד 128 גיגה-בייט של נפח אחסון הניתן להרחבה באמצעות כרטיס זיכרון. מערכת ההפעלה המככבת מאחורי הקלעים היא אנדרואיד 10, כשיחד איתה נמצא גם סוללה בקיבולת 3600 מיליאמפר/שעה הנטענת דרך מחבר מסוג USB Type-C ותומכת בטעינה מהירה בתקן USB-PD.

מערך הצילום בדגם החדש מורכב מ-3 חיישני צילום שונים המגיעים ברזולוציות של 12, 8 ו-8 מגה פיקסל, כשהחיישן הראשי מאפשר צילום דרך מפתח צמצם f/2.2, עם גודל חיישן של 1/2.8 אינץ’ וזווית צילום של 77 מעלות. יחד איתו, החיישן המשני מגיע ברזולוציית 8 מגה פיקסל וזה לוכד אור דרך מפתח צמצם f/2.2 בעודו מציע זווית צילום של 120 מעלות. החיישן השלישי והאחרון במערך האחורי מגיע עם מפתח צמצם f/2.4, גודל חיישן של 1/4 אינץ’ ומתיר צילום בזום אופטי עד פי 2 עם אורך מוקד של 52 מ”מ.

מצלמת הסלפי שבחזית המכשיר מציעה רזולוציה זהה של 8 מגה פיקסל, עם מפתח צמצם f/2.0, זווית צילום של 84 מעלות וגודל חיישן המסתכם ב-1/4 אינץ’. בנוסף לכך, נציין כי המכשיר תומך בהסרטת וידאו עד רזולוציית 4K, מגיע עם טכנולוגיית ייצוב הוידאו בשם SteadyShot וכולל בינה מלאכותית (AI) העובדת ברקע על מנת להתאים את הגדרות המצלמה בהתאם לסצנה.

זמינות ומחירים

את ה-Xperia 10 Mark II סוני מתככנת להשיק בצבעים שחור ולבן החל מהרבעון השני של השנה, כשזה יגיע עם תג מחיר מומלץ של 369 אירו.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים