הוכרז: Samsung Galaxy M31 – עם סוללת ענק, מערך צילום מרובע ותג מחיר מפתה

Samsung Galaxy M31 (תמונה: סמסונג) Samsung Galaxy M31 (תמונה: סמסונג)

לצידה של סדרת ה-A אשר עושה את דרכה בשווקים הגלובליים, תמיד מצאנו את סדרת ה-M של סמסונג, שמשתפת לא מעט קווי דמיון עם הסדרה המוזכרת ראשונה, אך מציעה גם לא מעט מאפיינים ייחודיים משלה. את סדרת ה-M סמסונג אינה מפיצה בדרך כלל באופן גלובלי, כשאת ה-Galaxy M31 החברה תתחיל למכור תחילה בהודו.

בחזיתו של המכשיר מככב מסך בגודל 6.4 אינץ’, עם פאנל מסוג Super AMOLED, ברזולוציית +Full HD ובפריסה של 2340 על 1080 פיקסלים. יחס התצוגה מסתכם ב-19.5 על 9, כשמתחת לפני התצוגה לא נמצא סורק טביעות אצבע מכל סוג שהוא, כאשר זה ממוקם בגבו של המכשיר ומאפשר את פתיחת הנעילה לצד אפשרות לסריקת פנים סטנדרטית דרך מצלמת הסלפי.

Samsung Galaxy M31 (תמונה: סמסונג)
Samsung Galaxy M31 (תמונה: סמסונג)

מתחת למכסה המנוע נגלה את מערכת השבבים Exynos 9611, המיוצרת בתהליך 10 ננו-מטר וכוללת 8 ליבות בחלוקה ל-4 ליבות חזקות מסוג Cortex-A73 בתדר מירבי של 2.3 גיגה-הרץ ו-4 ליבות חסכוניות בחשמל מסוג Cortex-A53 בתדר מירבי של 1.7 גיגה-הרץ. יחד עם זו, נוכל לעשות שימוש גם ב-4 או 6 גיגה-בייט של זיכרון עבודה מסוג LPDDR4X ובנפח אחסון על סך 64 או 128 גיגה-בייט מסוג UFS 2.1, הניתן להרחבה באמצעות כרטיס זיכרון.

מערך הצילום של הסמארטפון מגיע עם חיישן ראשי ברזולוציית 64 מגה פיקסל, לצד חיישן משני המצלם בזווית רחבה ברזולוציית 8 מגה פיקסל ועם זוג חיישני 5 מגה פיקסל לצילום מאקרו ואיסוף עומק. מצלמת הסלפי שבחזית מציעה רזולוציה המסתכמת ב-32 מגה פיקסל, עם תמיכה בהסרטה ברזולוציית 4K ובהילוך איטי.

את המערך כולו מניעה מערכת ההפעלה אנדרואיד 10, כשעליה מתלבש ממשק המשתמש One UI 2.0 ולצד אלו נגלה סוללת ענק בקיבולת 6000 מיליאמפר/שעה התומכת בטעינה מהירה בהספק של 15 וואט דרך מחבר מסוג USB Type-C. בנוסף לכך, המכשיר מגיע גם עם שקע אוזניות סטנדרטי, תמיכה בבלוטות’ 5.0 וכולל את זכוכית הגורילה גלאס 3 בחזיתו ופלסטיק בגבו.

זמינות ומחירים

את ה-Galaxy M31 ניתן יהיה להשיג בהודו החל מה-5 במרץ בצבעים שחור וכחול, עבור תג מחיר של כ-205 דולרים עבור גרסת הבסיס המגיעה עם 4/64 גיגה-בייט של נפח אחסון וזיכרון עבודה לצד תג מחיר של כ-220 דולרים לגרסת ה-6/128 גיגה-בייט.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים