מפרטו החלקי ועיצובו המלא של ה-Galaxy A41 נחשפים בהדלפה

Samsung Galaxy A41 (תמונה: pricebaba)

בשעה שדגמי ה-Galaxy A51 וה-Galaxy A71 החלו להימכר לאחרונה בארץ, אחיהם הקטן אשר מגיע תחת השם Galaxy A41 צץ ברשת דרך הדלפה החושפת את עיצובו המלא וחלקים ממפרטו. כצפוי, המכשיר המוזכר עתיד להוות אח קטן ופחות חזק מהדגמים המוזכרים לעיל, כך שאין לצפות למפרט חזק יותר אלא לתג מחיר נמוך יותר.

בחזיתו של המכשיר נמצא מסך בגודל 6-6.1 אינץ’, עם פאנל הכולל מגרעת בתצורת Infinity-U, כשזו מאחסנת את מצלמת הסלפי ומעליה ממוקמת אפרכסת השמע. כפי שניתן להבחין, המכשיר אינו מגיע עם סורק טביעות אצבע בגבו, מה שמעיד כנראה על כך שזה כולל סורק טביעות אצבע המתיישב מתחת לפני התצוגה כמו בדגמים הגבוהים יותר בסדרה.

Samsung Galaxy A41 (תמונה: pricebaba)
Samsung Galaxy A41 (תמונה: pricebaba)

מתחת למכסה המנוע אנחנו צפויים למצוא את מערכת השבבים Helio P65 מבית מדיה-טק, המיוצרת בתהליך 12 ננו-מטר וכוללת 8 ליבות מסוג Cortex-A55 ו-Cortex-A75 יחד הרצות בתדר מירבי של 2 גיגה-הרץ. בנוסף אליה, המכשיר מתבסס על 4 גיגה-בייט של זיכרון עבודה ו-64 או 128 גיגה-בייט של נפח אחסון, כשמאחורי הקלעים נמצאת מערכת ההפעלה אנדרואיד 10 יחד עם סוללה בקיבולת 3500 מיליאמפר/שעה הנטענת דרך מחבר מסוג USB Type-C בהספק של 15 וואט.

במעבר לגבו של המכשיר, כאן ניתן לראות את מערך הצילום המלבני המוכר לנו מהדגמים הנמכרים בארץ, כשזה כולל 3 חיישני צילום והראשי מביניהם מציע רזולוציה של 48 מגה פיקסל. יחד איתו, בחזית המכשיר נקבל מצלמת סלפי ברזולוציה גבוה גם כן של 25 מגה פיקסל אשר עתידה לתמוך בפתיחת הנעילה של המסך באמצעות זיהוי פנים סטנדרטי. לצד המאפיינים הללו, המכשיר כולל גם שקע אוזניות ומידותיו נפרסות ל-150 מ”מ על 70 מ”מ על 7.9 מ”מ.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים