הדלפה: זה ה-Nokia 5.3 עם מפרטו ועיצובו המלא

Nokia 5.3 (תמונה: nokiapoweruser) Nokia 5.3 (תמונה: nokiapoweruser)

לאחר שבתחילה ראינו אותו מתחת לרדאר תחת השם Nokia 5.2, ההדלפה האחרונה בנושא מאשרת לנו כי שמו של הסמארטפון הבא תחת מותג נוקיה התחלף ל-Nokia 5.3 וכן כי זה יגיע עם מפרט מרשים במיוחד ביחס לתג המחיר שיוצע עבור רכישתו. בנוסף לכך, ההדלפה חושפת לראשונה כיצד ייראה המכשיר כשהוא מגיע עם מערך צילום מרובע בחלקו האחורי בתוך מודול מעגלי.

בחזיתו של הנוקיה 5.3 נמצא מסך בגודל 6.55 אינץ’, עם פאנל המשוער להתברר כ-IPS LCD ועם יחס תצוגה של 18.5 על 9. בחלקו העליון של המסך נוכל להבחין במגרעת בתצורת ‘טיפת מים’ המאחסנת את מצלמת הסלפי, כשבחלקו התחתון של המכשיר ניתן לראות את לוגו החברה הממוקם בתוך השול התחתון והשחור אשר תוחם את התצוגה.

Nokia 5.3 (תמונה: nokiapoweruser)
Nokia 5.3 (תמונה: nokiapoweruser)

גזרת הביצועים בנוקיה 5.3 מונעת על ידי מערכת השבבים Snapdragon 660 או ה-Snapdragon 665, כאשר הראשונה מביניהן מיוצרת בתהליך 14 ננו-מטר והשנייה בתהליך 11 ננו-מטר ומציעה ליבות עבודה חזקות יותר. יחד עם מערכת השבבים הנבחרת, נקבל לידינו גם 3 או 4 גיגה-בייט של זיכרון עבודה, כשגרסה עם 6 גיגה-בייט של זיכרון עבודה צפויה להגיע בשלב מאוחר יותר לצד 64 גיגה-בייט של נפח אחסון.

מערך הצילום האחורי של המכשיר מורכב מחיישן ראשי ברזולוציית 16 מגה פיקסל, בנוסף לזוג חיישנים משניים ברזולוציית 8 מגה פיקסל וחיישן רביעי ברזולוציית 5 מגה פיקסל. בחזית המכשיר נמצאת מצלמת סלפי ברזולוציית 8 מגה פיקסל. תפקידם של החיישנים השונים אינם ידועים בשלב זה, אך כן נוכל לספר שהמערך כולו מתבסס על סוללה בקיבולת 4000 מיליאמפר/שעה ובחלקו האחורי של המכשיר ישנו סורק טביעות אצבע סטנדרטי.

את ה-Nokia 5.3 ניתן יהיה להשיג בצבעים שחור וירוק עבור תג מחיר של 180 דולרים.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים