הוכרז: Vivo NEX 3S 5G – עם Snapdragon 865 וזיכרון מהיר יותר

Vivo NEX 3S 5G (תמונה: Vivo) Vivo NEX 3S 5G (תמונה: Vivo)

את דגם ה-Vivo NEX 3 הציגה לנו יצרנית הטלפונים הסינית רק בחודש ספטמבר האחרון, וכבר עכשיו החברה מתקדמת וחושפת בפני העולם את ממשיך דרכו המגיע תחת השם Vivo NEX 3S. אומנם, השינויים המגיעים עם הדגם החדש בסדרה אינם דרסטיים במיוחד ורובם נמצאים מתחת למכסה המנוע ובחלקים בודדים בלבד.

בדומה לדגם הקודם, בחזיתו של המכשיר נמצא מסך מקומר בזווית של 88 מעלות בגודל 6.89 אינץ’, עם פאנל מסוג AMOLED, ברזולוציית +Full HD ובפריסה של 2256 על 1080 פיקסלים. יחס הניגודיות במסך עומד על 6 מיליון לאחד, כשיחס התצוגה מסתכם ב-18.8 על 9 וזה תומך בהצגת תכנים בתקן ּּ+HDR10 לעומת תקן HDR10 אשר נתמך בדגם הקודם. מתחת לפני התצוגה ישנו סורק טביעות אצבע אופטי, וזה משמש לפתיחה מהירה של נעילת המכשיר.

גזרת הביצועים של ה-Vivo NEX 3S מתבססת כעת על מערכת השבבים Snapdragon 865, המיוצרת בתהליך 7 ננו-מטר וכוללת 8 ליבות מסוג Kryo 585 בתדר מירבי של 2.84 גיגה-הרץ. לצידה של זו, נוכל לעשות שימוש גם ב-8 או 12 גיגה-בייט של זיכרון עבודה חדש מסוג LPDDR5, יחד עם נפח אחסון של 256 גיגה-בייט מסוג UFS 3.1 שאינו ניתן להרחבה.

מערך הצילום הממוקם בחלקו האחורי של הסמארטפון זהה לחלוטין וכולל מצלמה ראשית ברזולוציית 64 מגה פיקסל, לצד מצלמה משנית ברזולוציית 13 מגה פיקסל ומצלמה נוספת ברזולוציה זהה. זוג המצלמות האחרונות יאפשרו גישה אל זום אופטי עד פי 2, צילום מאקרו וצילום בזווית רחבה של 120 מעלות, כשאלו יעשות זאת דרך מפתח צמצם של f/1.8 לחיישן הראשי, f/2.2 לחיישן הצילום בזווית רחבה ו-f/2.46 לחיישן הזום. צילומי הסלפי ייעשו דרך מצלמה מוטורית ברזולוציית 16 מגה פיקסל, המגיעה יחד עם מבזק לד ייעודי ומפתח צמצם f/2.09.

מאחורי הקלעים נמצא את מערכת ההפעלה אנדרואיד 10, כשעליה מתלבש ממשק המשתמש Funtouch OS 10 ואת כל אלו מריצה סוללה בקיבולת 4400 מיליאמפר/שעה הנטענת דרך מחבר מסוג USB Type-C בהספק של 44 וואט. בנוסף לכך, חשוב להדגיש כי המכשיר אינו כולל כפתורי ווליום או כפתור הדלקה פיזיים, כך שבמטרה להחליף את אלו החברה משתמשת ברכיב אשר מדמה רטט בזמן לחיצה על החלקים במסך בהם יימצאו הכפתורים הוירטואליים אשר יחליפו את הכפתורים הפיזיים.

זמינות ומחירים

את ה-Vivo NEX 3S 5G ניתן יהיה להשיג החל מה-14 במרץ, כשזה יהיה זמין בצבעים תכלת-לבן, שחור וכתום-כהה עבור תג מחיר של כ-720 דולרים עבור גרסת ה-8/256 גיגה-בייט וכ-760 דולרים עבור גרסת ה-12/256 גיגה-בייט.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים