הדלפה: תמונות הכרזה רשמיות מציגות את ה-Pixel 4a יחד עם מחירו ומפרטו הטכני

Google Pixel 4a (תמונה: gsmarena)

בשעה שאנחנו עוד לא יודעים מתי המכשיר כלל צפוי לראות אור, הדלפות רבות הנוגעות ל-Pixel 4a אינן עוצרות ומגיעות אלינו עם עיצובו המלא בתמונות רשמיות, יחד עם מחירו ההתחלתי, סרטון המציג אותו בפעולה ומפרטו הטכני. הפרטים החסרים על מנת לסגור את הגזרה כולה הם הפיצ’רים הייחודיים איתם יגיע המכשיר, בנוסף לחלקים אחרונים במפרטו.

על פי הדיווחים, בחזיתו של המכשיר נמצא מסך בגודל 5.81 אינץ’, עם פאנל מסוג שאינו ידוע וברזולוציית +Full HD בפריסה של 2340 על 1080 פיקסלים. צפיפות הפיקסלים בתצוגה מסתכמת ב-443 פיקסלים לאינץ’, כשקצב הרענון עומד על 60 הרץ בלבד עקב העובדה שהמכשיר מיועד לשוק הביניים ואינו מכוון גבוה במיוחד.

מתחת למכסה המנוע מסתתרת מערכת השבבים Snapdragon 730, המיוצרת בתהליך 8 ננו-מטר וכוללת 8 ליבות מסוג Kryo 470 בתדר מירבי של 2.2 גיגה-הרץ. עם זאת, המכשיר כולל גם 6 גיגה-בייט של זיכרון עבודה ו-64 גיגה-בייט של נפח אחסון, אך צפוי להגיע גם בגרסה הכוללת 4 גיגה-בייט של זיכרון עבודה עם נפח אחסון זהה. בנוסף, הדגם המוצג בסרטון תומך בבלוטות בגרסה 5.0, מגיע עם סוללה בקיבולת 3080 מיליאמפר/שעה ומריץ את מערכת ההפעלה אנדרואיד 10 עם תיקון האבטחה לחודש אפריל.

בגזרת הצילום, ה-Pixel 4a מגיע עם חיישן בודד בחלקו האחורי ברזולוציית 12 מגה פיקסל התומך בהסרטה ברזולוציית 4K, כשבחזיתו אנחנו מקבלים חור מצלמה חדש המאחסן את מצלמת הסלפי ברזולוציית 8 מגה פיקסל. מעבר לכך, ידוע לנו כי המכשיר מאפשר כניסה לזוג כרטיסי סים, כשזוג מכשירים נוספים עתידים להיחשף לצידו עקב העובדה ששם הקוד של המכשיר שהוצג בסרטון הוא Sunfish וזה תומך בגלישה ברשת הדור הרביעי (4G), כך שזוג שמות הקוד האחרים Redfin ו-Bramble צפויים לתמוך ברשת הדור החמישי (5G) עם מערכת השבבים Snapdragon 765.

לבסוף, עיצובו הרשמי של המכשיר נחשף דרך תמונות הדמיה רשמיות, ואלו חושפות כי מחירו ההתחלתי יעמוד על 399 דולרים וזה יגיע בצבעים שחור ולבן-פנדה.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים