דיווח: אפל דוחה את ההכרזה על ה-iPhone 9 עקב וירוס הקורונה

לוגו אפל צילום: רונן מנדזיצקי, גאדג’טי

מגפת הקורונה (COVID-19), ממשיכה להשאיר את חותמה על עולם הטכנולוגיה כמו בבשאר העולמות, כאשר המכה האחרונה נוחתת היישר על חברת אפל (Apple) אשר נאלצת לדחות את אירוע ההכרזה שתכננה לסוף חודש מרץ לתאריך אחר שאינו ידוע בשלב זה. את המידע מביא אלינו היוטיובר המוכר Jon Prosser יחד עם האתר Cult of Mac, כאשר שניהם מדווחים כי על פי 6 מקורות בסך הכל אפל תדחה את אירוע ההכרזה שלה על האייפון הקטן הבא, הוא דגם ההמשך בסדרת ה-iPhone SE שצפוי להגיע תחת השם iPhone 9.

בתחילה, נציין כי אפל תכננה לקיים את אירוע ההכרזה שלה כבר בסוף החודש הקרוב במתחם החברה בסנטה קלרה שבקליפורניה, אך הוחלט לאחר מכן כי במחוז לא ניתן יהיה לקיים אירועים בהם משתתפים יותר מ-1000 אנשים במהלך כל חודש מרץ. בעקבות החלטה הזו, אפל לא יכולה לקיים את האירוע במקום בו תכננה, אך זה אינו הדבר שגרם לה לדחות סופית את האירוע על פי מקורות הדיווחים.

בנוסף לכך, וירוס הקורונה אשר פגע בסין באופן משמעותי גרם למפעלים אשר עבדו עבור החברה להפסיק את פעילותם באופן זמני, מה שהנחית מכה קשה על כמויות הייצור והאט את הפעילות הכללית של החברה. הדבר גרם לכך שגם את האייפונים הקיימים מסדרת האייפון 11 קשה למדי להשיג ברגעים אלו, אך גם האייפון 9 (SE 2) אשר עבר דרך פסי הייצור הללו סובל מהאטת הפעילות ומחוסר משמעותי בכמויות הנדרשות לצורך השקתו.

לצד הדברים הללו, אפל תכננה לחשוף באירוע גם את ה-iPad Pro העדכני, כשזה היה אמור להגיע עם מערך צילום משופר באופן דרסטי לעומת הדור הקודם, עם 3 חיישני צילום שונים בדומה למערך הצילום הנמצא ב-iPhone 11 Pro. כך או כך, גם האייפד החדש לא יגיע אלינו עקב דחיית האירוע והאטת הפעילות, מה שמשאיר אותנו עם ברירה אחת בשלב זה והיא להמתין לעדכונים נוספים בנושא.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים